שקד: "ככל הנראה יהיה בידוד לכל החוזרים מחו"ל"

שרת הפנים אמרה שהמטרה היא לחיות עם הקורונה ללא סגרים, בעזרת חיסונים ומסכות. עוד הוסיפה כי היא לא חוששת שגנץ יחבור לליכוד. על ח'אן אל-אחמר: "תנו לנו כמה חודשים ונפתור את זה"

זמן צפייה: 08:07

שרת הפנים איילת שקד אמרה בראיון לחדשות 13 הערב (שני) כי "ככל הנראה נאשר בידוד לכלל החוזרים מחו"ל מכל המדינות. עדיין מתלבטים אם זה יהיה לשבעה או ארבעה ימים". השרה הבהירה שבממשלה מעדיפים שאנשים יטוסו פחות.

שקד קראה לאנשים ללכת להתחסן והוסיפה: "בין המחוסנים יש פחות חולים קשים. גם הילדים שלי, בני 13 ו-16 התחסנו. האסטרטגיה שלנו היא לחיות לצד הקורונה בעזרת החיסונים, המסכות והתו הירוק. אנחנו עושים חקירות אפידמיולוגיות ומנטרים את הביוב במטרה להוריד את קצב ההדבקה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תלונה נגד ראש המוסד היוצא: מסר מידע שאסור בפרסום לדיילת

בליכוד מאותתים לגנץ: "אם ירצה – הוא יכול להיות רה"מ עכשיו"

ההסכם הסודי עם פייזר: תספק חיסונים מיד כשתאושר מנה שלישית

כאשר נשאלה מה תכניות הממשלה לח'אן אל אחמר אמרה שקד כי "אני חושבת שצריך לפנות את המאחז הלא חוקי הזה. אנחנו מקבלים את פסיקת בג"ץ ואנחנו מתכוונים לקיים אותה, אני מקווה ורוצה שהמקום יפונה. הממשלה קיימת חודש בלבד, היה לנו הרבה על הראש,  תנו לנו כמה חודשים ונראה אם נצליח לפתור את הבעיה הזאת".

השרה התייחסה לפרסומים לפיהם בליכוד מנהלים מגעים עם שר הביטחון בני גנץ ולדבריה היא אינה חוששת ממהלך כזה. "הקואליציה מורכבת ממספר רב של מפלגות, אנחנו עושים עבודה טובה והממשלה יכולה להחזיק זמן רב. פוליטיקה היא אומנות האפשר".