שקד והנדל בדרך לאיחוד: "הצוותים נפגשו, הצדדים קרובים לחתימה"

פחות ממאה ימים לבחירות - ואיחוד חדש של ריצה משותפת קרוב להגיע להסכם חתום ימינה של איילת שקד יחד עם דרך ארץ של יועז הנדל וצבי האוזר. בלילה נפגשו צוותי המשא ומתן של שתי המפלגות, והשיגו הסכמה על מרבית הסעיפים

זמן צפייה: 00:18

צוותי המשא ומתן של ימינה ודרך ארץ נפגשו הלילה (רביעי) לטובת מעבר על ההסכמים לריצה משותפת. בתוך כך, במהלך הפגישה, הושגה הסכמה מרבית הסעיפים והצדדים קרובים לחתימה. הצוותים קבעו להיפגש בהמשך היום. משקד והנדל נמסר: "אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לסגור קצוות בהקדם על מנת שנוכל להביא רוח חדשה לישראל".

סקר מיוחד של פרופ' קמיל פוקס עבור הוועידה הלאומית בשיתוף חדשות 13 מבשר כי ימינה ואיילת שקד, גם הפעם כמו בסקרים קודמים, נותרת מתחת לאחוז החסימה.

ח''כ ניר אורבך
ח''כ ניר אורבך | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשבוע שעבר, התראיין ח"כ מימינה ניר אורבך והתייחס לריצה של איילת שקד כראש מפלגת ימינה: "אני חושב שאיילת מתבלבלת אם היא חושבת שיש אפשרות ללכת למשהו שהוא ממלכתי, ימין ממלכתי. לא להגיד במפורש עם מי הולכים אחרי הבחירות, את הדברים האלה כבר עשינו, ללכת לאיזה ניסיון לממשלת אחדות שאני לא יודע אם קיימת או לא, את הניסיון הזה עשינו, הניסיון הזה נכשל".

אורבך הוסיף: "הדרך השנייה שבעיניי היא הדרך הנכונה, וזו דרך שהובילה אותנו עשר שנים עד השנה האחרונה, זה ללכת חזרה לבסיס שלנו, לבסיס הציוני-דתי הרחב, לציבור שכרגע אין לו בית פוליטי, ו'ימינה' בעיניי, בהנהגת איילת שקד, צריכה לכוון לבית הזה, חזרה מלאה לגוש הימין, לגוש נתניהו".