ח"כ רגב מגיבה לסערה שעוררה: "אין לי על מה להתנצל"

הח"כית מהליכוד, שהתנגדה לסייע לקואליציה בהעברת חוק "ממדים ללימודים, עוררה זעם רב לאחר שהוקלטה אומרת כי "אין כאבי בטן על חיילים, נשים מוכות או מקרי אונס". היום היא מגיבה וטוענת שדבריה הוצאו מהקשרם. "האוכלוסיות האלה חשובות לנו, מי שצריך להתנצל זה מי שהקליט", אמרה רגב

זמן צפייה: 03:33

לא מתנצלת: חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) אמרה היום (שלישי) כי אין לה כוונה להתנצל על דבריה לאחר שהוקלטה אומרת כי "אין כאבי בטן כשזה נוגע לחיילים, נשים מוכות או מקרי אונס" בהקשר לאי תמיכתה בסיוע לקואליציה בהעברת חוק "ממדים ללימודים" המעניק מלגות ללוחמים משוחררים.

" מי שצריך להתנצל זה מי שהקליט בישיבת הסיעה וגם העביר חצאי דברים והוציא דברים מהקשרם", אמרה רגב. "אין לנו כאבי בטן מדומים. האוכלוסיות האלה חשובות לנו - החיילים, הנכים, נשים שנאנסו. אם הם באים עם חוקים כאלה כדי לסנדל אותנו - הם לא יצליחו. אנחנו נקפל אותם ונביא את הדרישות שלנו לטובת אותן אוכלוסיות".

עוד אמרה רגב שהעידה היום בפני ועדת החקירה לבדיקת אסון מירון: "מי שהיה שם בדיון, שמע את ההקשר. לצערי מי שהדליף והתקשורת עטו על זה והביאו חצאי דברים.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-daily-news-with-almog-boker-clips-part-2405221542' autoplay='0' credit='' desc='ריאיון עם ח"כ צחי הנגבי' poster='' kid='1_rpmd5iom' duration='243']

אתמול עוררה ח"כ מירי רגב סערה כשאמרה במהלך ישיבת הסיעה בדברים שהוקלטו גם כן: "ברגע שיש חוק שקשור לחיילים, לנכים, לבטן הרכה של כולנו, צריך להיערך נכון. אין בעיה, קיבלנו החלטה כאופוזיציה שבאף חוק לא מצביעים בעד. באף חוק, רק אם יש מלחמה או מבצע. אבל מה קורה? החלטנו להצביע בעד החוק של השר הזה או הח"כית ההיא, אז אל תבואו לעצמנו בטענות".

[brightcove_iframe video_id='news-politics--part-2205241108' autoplay='0' credit='' desc='הקלטות הליכוד: נתניהו זעם על הח"כים' poster='' kid='1_xe0nnok6' duration='51']

"אני אומרת חד וחלק", הוסיפה רגב, "אנחנו כסיעה החלטנו שאנחנו אופוזיציה לוחמת והחלטנו להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס כי כולם מבינים שזה הרציונל. אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים 'עם החיילים למה לא?'".

מוקדם יותר פורסמה בחדשות 13 הקלטה מהדיון הסוער בסיעת הליכוד לאחר הצעת הפשרה שהציע שר הביטחון בני גנץ. ח"כ יובל שטייניץ קרא שלא לקבל את הצעת הפשרה. "אני חושב שצריך להצביע נגד", אמר שטייניץ. "עשו קמפיין תקשורתי על הראש שלנו. את המחירים כבר שילמנו. הרי היו לנו שני נימוקים: אחד שאנחנו רוצים 100 אחוז אבל הנימוק העיקרי השני הוא שאנחנו לא רשת הביטחון של הממשלה הזו אם אין לה רוב. נכון שאפשר חריגים, אבל הפעם זה כן היה הנימוק שלנו. אני חושש שאם ניתן יד לפשרה הזו שהיא פשרה קטנה לא הציעו 80 אחוז או 85, זה תקדים מסוכן. אנחנו עושים קרקס מעצמנו אחרי כל מה שאמרנו בשבוע האחרון".

בשלב הזה התפרץ ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו וזעם וזאת ברקע שורת ההדלפות מהדברים שנאמרים בסיעה: "אני מציע לכם למשול בלשונכם. באמת. הכול כאן מוקלט ומשודר נו. יש כאן דברים, אנשים שעושים מעשים שלא ייעשו. לכן אני מציע לכם שתמשלו בלשונכם".