אשת רה"מ עברה לעבוד בביתה הפרטי - וביקשה שהמדינה תממן אותו

פרסום ראשון: שרה נתניהו החלה לעבוד בבית הסמוך לבלפור. לחדשות 13 נודע כי היא בדקה אפשרות שהמדינה תשלם על הוצאותיו, ונענתה בשלילה. בנוסף, נבנה במקום ביתן אבטחה - בסך עשרות אלפי שקלים

זמן צפייה: 01:48

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו עברה לאחרונה לעבוד בביתם הפרטי של בני הזוג נתניהו ברחוב הפורצים בירושלים - וביקשה מהמדינה לממן את הוצאתיו. כך פורסם לראשונה הערב (רביעי) בחדשות 13.

עד לפני כמה שבועות עמד הבית, הסמוך למעון הרשמי בבלפור, שומם. אז, דיווחו השכנים על תנועה ערה בסביבתו, ולחדשות 13 נודע כי רעיית ראש הממשלה עברה לעבוד בו. זאת בגלל שראש הממשלה עובד כעת רבות מהבית, והיא רוצה מקום שקט לעבוד בו.

עוד בחדשות 13:

גנץ לנתניהו: "יש לקדם חקיקת החמרת הקנסות – אין הסבר לעיכוב"

"תהיה נוכח בכל שנייה בחיי": רב"ט ליהוא בן-בסה הובא למנוחות

הותר לפרסום: ראש העיר אור עקיבא יעקב אדרי חשוד באונס ואלימות

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מגיעה לבית המשפט
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו | צילום: רויטרס

אשת רה"מ ניסתה לבדוק את האפשרות שהמדינה תשלם על הוצאות שוטפות של הבית – טלפונים, מים חשמל וכדומה – ונענתה בשלילה על ידי הגורמים המקצועיים.

עוד נודע לחדשות 13 כי בעקבות העבודה מהבית החלו במקום עבודות לבניית ביתן למאבטחים עם שירותים צמודים - בעלות של עשרות אלפי שקלים, שהמדינה משלמת.

בנימין ושרה נתניהו
בנימין ושרה נתניהו | צילום: רויטרס

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסום: "שקר וכזב, לא היה ולא נברא. כל חשבוונות הבית ממומנים ע"י משפחת נתניהו בלבד ולא נעשתה פנייה בנושא ההוצאות".

מאגף הביטחון והחירום נמסר: "פעולות הביטחון השוטפות נעשות לפי הצורך האבטחתי, יש הפרדה מוחלטת בין הוצאות היטחון לבין הוצאות הבית שממומנות כולן ע"י משפחת נתניהו".