שרה נתניהו דורשת: מימון לחלונות משוריינים בבית שאינה גרה בו

לחדשות 13 נודע כי אשת רה"מ פנתה לאחרונה לאגף הביטחון במשרד ראש הממשלה בדרישה להחליף את החלונות הממגונים בבית המשפחה שברחוב עזה שבירושלים. גורמי מקצוע מעריכים: העלות - מיליוני שקלים

זמן צפייה: 02:23

שרה נתניהו פנתה לאחרונה לאגף הביטחון במשרד ראש הממשלה בדרישה להחליף את החלונות הממגונים בבית המשפחה שברחוב עזה שבירושלים בחלונות חדשים, לטענתה עקב בלאי שנוצר בחלונות - כך נודע הערב (חמישי) לחדשות 13. החלונות הממוגנים הנוכחיים הותקנו בשנת 2003, אז היה נתניהו שר האוצר, שהיה אישיות מאובטחת בשל היותו ראש ממשלה לשעבר.

יש לציין כי מדובר בבית שראש הממשלה ורעייתו כלל אינם מתגוררים בו. גורמי מקצוע מעריכים כי רכישת חלונות חדשים תעלה מיליוני שקלים. מתקין חלונות מקצועי אמר לחדשות 13 כי "בדרך כלל לא שמים זכוכית ממגונת ללקוחות פרטיים, אלה דברים מאוד יקרים, אלפי שקלים למטר".

שרה נתניהו
שרה נתניהו

דרישת שרה נתניהו היא רק אחת מכמה דרישות שהעלתה לאורך השנים. לאחרונה, דרשה אשת ראש הממשלה שהוצאות כגון סיוד הבית בקיסריה, שמתחוזק כבר שנים על ידי המדינה, ימומנו על ידי המדינה.

נוסף על כך, כפי שפורסם בחדשות 13, לאחרונה עברה גברת נתניהו לעבוד בבית נוסף השייך למשפחה, ברחוב הפורצים שבירושלים. בשל כך, הותקנו גם שם אמצעי אבטחה בעלות של מאות אלפי שקלים, ואשת רה"מ אף ניסתה לבדוק אפשרות שהמדינה תשלם על הוצאות נוספות בבית.

מאגף ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "במקום מותקנים חלונות משוריינים בני קרוב ל-20 שנה, שלא תוחזקו למעלה מעשור. החלונות שוקלים מאות קילוגרמים, וקריסתם עלולה לסכן חיים. לאחר בחינה ראשונית שבוצעה, אכן נמצא כי קיים חשש לסכנה בטיחותית משמעותית אם לא יטופלו. אגף ביטחון וחירום מנהל בדיקה בנושא מול שב"כ וגורמי המקצוע, לטיפול בסוגיה".