שרה נתניהו מגיבה לשמועות אודותיה: "תזכרו שאני בן אדם"

רעיית רה"מ פרסמה סרטון ובו התייחסה לשמועות שנפוצו בדבר הידרדרות במצבה הנפשי: "עושים שיימינג לי, לבעלי ולילדיי - הרבה ילדים נפגעים מהתופעה הזאת, אסור שזה יקרה. כולנו חווים כאב"

זמן צפייה: 01:30

רעיית ראש הממשלה פרסמה הערב (חמישי) סרטון ובו התייחסה לשמועות שנפוצו סביב הידרדרות לכאורה במצבה הנפשי. "בזמן האחרון הייתי עסוקה קצת בימים של סוף השנה בעבודה שלי". עוד הוסיפה: "תזכרו שאני בן אדם". זאת, זמן קצר לאחר שפורסמה תמונה עדכנית שלה במעון ראש הממשלה.

"לאחרונה ראיתי דבר מדהים - פייק ניוז", אמרה. "כל השיימינג שעושים לבעלי, לי וילדיי - אנחנו רואים הרבה ילדים שנפגעים משיימינג, כפסיכולוגית נתקלתי במספר מקרים של ילדים שהאתבדו בגלל שיימינג שעשו להם חברים שלהם. אסור שזה יקרה, ולאחרונה זה הולך ועולה. אז תזכרו שאני בן אדם, הילדים שלנו אנשים, נשמות. לא לקרוא לקריאות של רצח ראש הממשלה ושל המשפחה שלו. בואו ננצל את האנרגיות החיוביות, בואו נעשה שלכולנו ביחד יהיה יותר טוב".

עוד בחדשות 13:

נתניהו הגיש תלונה בגין איומים על חייו; פייסבוק: החשבון מזויף

יועץ רה"מ מפריך את השמועות: "שלומה של שרה נתניהו טוב"

לקראת המחאה הערב בבלפור: במשטרה נערכים למניעת אלימות

שרה נתניהו
שרה נתניהו

מוקדם יותר היום, יועץ התקשורת של ראש הממשלה, טופז לוק, הפריך את השמועות לפיהן חלה הידרדרות במצב הנפשי שלשרה נתניהו. לדבריו, "שלומה טוב - בקרוב יפורסם סרטון ממנה שאומר שהכול בסדר". את הדברים אמר בריאיון לגל"צ. זאת, בהמשך לפוסט שפרסם רופא השיניים של נתניהו שבו כתב כי "כותבים עליה דברים מטורפים והזויים - צחקתי מהטירוף והקונספירציות היצירתיות".

כמו כן, לוק התייחס גם לאיומים על ראש הממשלה. לדבריו, "האבטחה סביב נתניהו תוגברה בגלל ההפגנות. אנחנו רואים את העמותות שמקדמות את זה, "הקרן החדשה" ו"דרכנו". יש הסתה עמוקה ולא מגנים אותה. יש אנשים אמיתיים בשר ודם מאחורי האיומים. ראיתי עכשיו ציוץ שאומר שמדובר בבוטים שמאיימים - זה ממש לא נכון".