"בלפור החלופי": תיעוד מהדירה שבה ישתכן לפיד כראש ממשלה

פרסום ראשון: מיד לאחר פיזור הכנסת, ראש ממשלת המעבר צפוי להיכנס לגור ברחוב בלפור, אך לא במעון הרשמי. מדובר בחדר בן 3 חדרים בווילה שבה שכנה בעבר שגרירות גואטמלה ומאבטחי נתניהו גרו בה. העברת הציוד כבר החלה

זמן צפייה: 01:49

הדירה שבה יגור ראש ממשלת המעבר: יאיר לפיד ייכנס לגור ברחוב בלפור אבל לא במעון הרשמי. כך דיווחנו הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 13. מדובר בווילה ששוכנת מול המעון הרשמי, כ-100 מטר ממנו, ישנה וילה שבה שכנה שגרירות גואטמלה ובה התגוררו מאבטחיו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

הוא אמור לעבור לקומה שנייה באותה וילה, דירה שהייתה שייכת למאבטחים. מדובר בדירה צנועה של שלושה חדרים. היום כבר החלו בהעברת חפצים מהמעון בבלפור לאותה דירה. עם פיזור הכנסת, לפיד אמור לעבור לשם ובמקביל, מאבטחי השב"כ כבר החלו להתעסק בנושא. יש לציין כי אין צורך באמצעי אבטחה נוספים.

הכניסה לדירה שבה יתגורר יאיר לפיד
הכניסה לדירה שבה יתגורר יאיר לפיד

בינתיים, בכנסת ממשיכים במרתון החקיקה לקראת פיזור הכנסת. שורת חוקים אושרו היום בקריאה ראשונה כדי לאפשר להם דין רציפות. בנוסף, ההחלטה על הגדלת מימון המפלגות נעצרה בשלב זה לאחר ביקורת רבה שהושמעה בנושא ולאחר חשיפת הסכום - כ-30 מיליון שקלים תוספת - שיוקצה לפוליטיקאים.

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, עד מחר בחצות תתפזר הכנסת ה-24 וישראל תצא רשמית לבחירות בפעם החמישית בשלוש שנים וחצי.