הח"כית הפורשת עדיין לא החליטה: "להצביע בעד פיזור? אשקול"

ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי ממשיכה לפזר רמיזות באשר לעמדתה לגבי ההמשך לאחר פרישתה מהקואליציה. בשיחה עם חדשות 13 היא לא פוסלת הצבעה בעד פיזור הכנסת ביום רביעי: "אשקול את זה ביני לבין עצמי"

זמן צפייה: 00:50

ממשיכה להשאיר את הקואליציה במתח: לאחר שהתייחסה כמה פעמים מאז הודעת הפרישה של אתמול בנוגע לצעדיה ביום רביעי כשהחוק לפיזור הכנסת יעלה להצבעה, כעת מוסרת ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי גרסה שבקואליציה לא יאהבו לשמוע.

בשיחה עם אלמוג בוקר ב"אלמוג בשישי" לא פוסלת רינאוי-זועבי אפשרות שתצביע בעד. "אם החוק לפיזור הכנסת, אני אשקול את ענייני ואת הצבעתי. אני אשקול את זה ביני לבין עצמי. לא אהיה מושפעת משום דבר", אמרה.

היא התייחסה גם להרכב הממשלה וסיפקה הסבר נוסף מדוע החליטה לפרוש. "יש סוגיה שהיא ממסגרת את הכול והיא נקראת "כיבוש". הממשלה הזו לא יכולה לסיים את הכיבוש", כך רינאוי-זועבי.

מוקדם יותר שוחח עמה יו"ר מפלגתה, שר הבריאות ניצן הורוביץ. גם אחרי השיחה, מסריה עדיין עמומים ובקואליציה טרם הבינו אם היא מתכוונת להתפטר מהכנסת, להצביע בעד פיזורה - או להמשיך לתמוך בממשלה מבחוץ.

יו"ר רע"ם מנסור עבאס הגיע הבוקר לביתה של רינאוי-זועבי בנוף הגליל, ולשאלת חדשות 13 האם הצליח לשכנע אותה להישאר בקואליציה אמר: "אני לא צריך לשכנע. חברת הכנסת רינאוי-זועבי נבחרה כדי לייצג את החברה הערבית, והיא עשתה את זה ותעשה את זה, יש לה אחריות גדולה ואני סומך עליה".