אלפים הפגינו בירושלים נגד פינוי חומש: "לא לתת יד לטרור"

30 יום לאחר רצח יהודה דימנטמן, אלפי מפגינים הגיעו לקריית הממשלה בקריאה שלא לפנות את הישיבה בהתנחלות שבה למד ושפועלת במקום יותר מ-15 שנה. גם אלמנתו, אתיה, דיברה להמונים וחיזקה את הקריאה

זמן צפייה: 00:46

אלפי מפגינים הגיעו הערב (חמישי) לקריית הממשלה ירושלים לציון 30 יום לרצח יהודה דימנטמן ולקריאה לממשלה שלא לפנות את ישיבת חומש בה למד. המפגינים הגיעו מכל רחבי הארץ ובעיקר ממועצות יהודה ושומרון. אלמנתו של דימנטמן, אתיה, דיברה באירוע וחיזקה את הקריאה: "לא לפנות את הישיבה, לא לתת יד לטרור".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן דיבר בהפגנה ואמר להמונים: "אנחנו נבנה את ארץ ישראל שלנו. לעולם לא נוותר על ארץ ישראל. באנו לומר לממשלה שאנחנו לא נאפשר את המשך ההפקרות הזו. על חומש ועל הנגב הממשלה הזו תיפול ותקום ממשלה לאומית, ממשלת ימין מלא שתבנה את הארץ הזו. הביזיון הזה שבאותו יום שבו שהממשלה מאשרת את חוק החשמל היא מנתקת את החשמל מחומש. איזה כשל ערכי. תתביישו לכם".

[brightcove_iframe video_id='news-politics--part-2201132103' autoplay='0' credit='' desc='הפגנת הימין בירושלים' poster='' kid='1_x0o33he7' duration='34']

כזכור, יהודה נרצח לפני כחודש בפיגוע ירי מחוץ לישיבת חומש כשהיה ברכב עם עוד שלושה מחבריו לישיבה. הוא נפצע באורח קשה ונפטר תוך זמן קצר. הוא הותיר אחריו אלמנה ותינוק בן שמונה חודשים בלבד.