רגב תקפה: "קשה לסמוך על שקד ובנט"; שקד: "דבררה את ההתנתקות"

שרת התחבורה תקפה את שקד לאחר שראתה ציוץ שייחס לה אמירה לפיה ימינה תשקול להמליץ על נתניהו: "קשה לסמוך עליהם שלא יילכו עם לפיד". שקד השיבה: "חיפשה בית פוליטי במפלגת העבודה"

זמן צפייה: 04:59

שרת התחבורה מירי רגב תקפה הבוקר (רביעי) את שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, לאחר שחשבה כי האחרונה אמרה בריאיון כי מפלגתה תשקול להמליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו. רגב הגיבה לציוץ בטוויטר על הידיעה וכתבה: "גם בפעם הקודמת בנט ושקד התחייבו שימליצו על נתניהו וברגע האמת לא עמדו בהבטחתם לציבור. קשה לסמוך עליהם שלא יילכו עם לפיד".

עוד המשיכה רגב לתקוף: "בנט ושקד התנגדו לריבונות וקראו לה 'תוכנית כליה', תוקפים את נתניהו כבר שנים באובססיה".

בתגובה, תקפה שקד את רגב גם היא, בחשבון הטוויטר שלה: "כשהשקר הופך לאמת והאמת לשקר, צריך דוברת מוכשרת, אחת שהצליחה לשווק את ההתנתקות בהתלהבות וחיפשה בית פוליטי במפלגת העבודה".

רגב התייחסה לציטוט שלא נאמר על ידי שקד, אלא יוחס לה במסגרת ריאיון לרזי ברקאי בגל"צ. במסגרת הריאיון נשאלה שקד אם נתניהו פסול מבחינת ימינה, והשיבה: "אנחנו לא פוסלים אף אחד, כמעט אף אחד (על איימן לא נמליץ), אנחנו בוודאי לא פוסלים מישהו ממחנה הימין".

שקד הוסיפה כי "אתה שואל אותי אם אני חושבת שימינה יכולה להיות אלטרנטיבה? ימינה היא מפלגה רצינית ונפתלי בנט מאוד מתאים להיות ראש ממשלה.
בסוף מנהיגים נבחנים בזמן משבר. ובשני המשברים הגדולים בשנים האחרונות - גם בצוק איתן וגם במשבר הקורונה אנחנו ראינו איך הוא תפקד ברצינות, ביעילות, ביצירתיות".