השר מאיר כהן: "לא מאמין שרינאוי-זועבי תפיל את הממשלה"

בריאיון ל"אלמוג בשישי" אומר שר הרווחה כי לח"כית הפורשת ממרצ אין סיבה להפיל את הממשלה. "לפיד ייפגש איתה ביום ראשון, מציע לא להירגע ולא להספיד", אמר והתייחס לדבריו של גנץ שזלזל בתפקיד שר הרווחה: "הוא אמר שלא הייתה לו כוונה"

זמן צפייה: 08:49

שר הרווחה מאיר כהן מיש עתיד התייחס הערב (שישי) בריאיון ל"אלמוג בשישי" למשבר הקואליציוני בעקבות פרישתה של ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי מהקואליציה והבהיר כי לא צריך להספיד את הממשלה.

"אנחנו משאירים את זה לפתחה. איזו סיבה יש לה להפיל את הממשלה? אני לא מאמין שהיא תעשה את זה. מאמין שההיגיון יגבר. לפיד ייפגש איתה ביום ראשון, חלק מהאנשים דיברו איתה. מה האלטרנטיבה? אני מציע להירגע ולא להספיד", כך כהן.

שר הרווחה התייחס גם לדבריה שהחליטה לפרוש מהמינוי לקונסולית בסין בעקבות האירועים בהר הבית. "אני מכבד כשאדם אומר שהאידיאולוגיה לא מאפשרת לו להתמנות. טוב שיהיו אזרחים ערבים במשרד החוץ ויש לנו נציגים נפלאים ברחבי העולם. הייתה מחשבה שהיא תעשה בסין עבודה טובה", אמר שר הרווחה.

לאחר ששר הביטחון בני גנץ זלזל בתפקידו של כהן בישיבת הממשלה האחרונה, כהן התייחס בריאיון הערב לדברים ואמר: "חייב להגיד שלא נעלבתי מגנץ. אני בחרתי להיות שר הרווחה. זה משרד אוניברסלי שנוגע בכל האוכלוסייה. דיברתי עם שר הביטחון והוא אמר שלא הייתה לו כוונה. אני מאחל לשר הביטחון שיצליח כי הצלחה שלו זו הצלחה שלנו".