ח"כ בן ברק: "מבינים שלנתניהו יש בעיות נפשיות"

הח"כ מיש עתיד אמר אחרי פגישת העדכון הביטחוני בין לפיד לנתניהו כי יו"ר האופוזיציה "רגיל לקחת לעצמו קרדיטים ולכן קשה לו במצבים כאלה". הוא הוסיף: "אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלה ואחרות". זמן קצר לאחר מכן הוא התנצל

לפיד ונתניהו
לפיד ונתניהו | צילום: חיים צח, לע"מ

חבר הכנסת רם בן ברק ממפלגת "יש עתיד" התראיין היום (ראשון) לרדיו קול רגע, והתבטא באופן חריג: "האיש לא נתן גיבוי לשרים שלו כראש ממשלה, הוא לא נותן קרדיט לאף אחד, הכול 'אני אני ואני'. קשה לו במצבים האלה ובסדר, אנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלה ואחרות, לומדים לחיות,עם זה. כל זמן שהוא באופוזיציה הכל בסדר". האמירה באה כתגובה להערה של הכט לגבי אי-מתן קרדיט לראש הממשלה לפיד על-ידי נתניהו.

זמן קצר לאחר מכן - בן ברק התנצל: "ההתבטאות שלי כי אי-התייצבותו של ראש האופוזיציה נתניהו לפגישות עדכון עם ראש הממשלה לפיד כמתחייב נובעת מבעיות אישיות אינה במקומה - ועל כך אני מתנצל".

בנוסף, הגיב בן ברק על עלייתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר להר הבית ואמר: "איתמר בן גביר לא צריך להיות בכנסת, ולא בשום מקום. אחד הדברים החמורים שנתניהו עשה זה הכשרתו (של בן גביר). צריך לציין את זה, עוד יותר ביום ט' באב. בגלל אנשים כמו בן גביר ודומיו, שאמנם צמים היום ובוכים היום, יצאנו לגלות ארוכה מאוד". עוד הוסיף בן ברק בנושא "השיח המפלג והרעיון המשיחי, לייצר פרובוקציות ולגרום למלחמות גוג ומגוג, יכול לגרום לקטסטרופה".