שקד במזנון הח"כים על צלחת חומוס: "לא מזיק להיראות טוב"

ספי עובדיה וליאור קינן פגשו את יו"ר הרוח הציונית לשיחה פתוחה על פוליטיקה, אוכל ונראות: "זה לא קשה להיות אישה נאה בפוליטיקה". לקראת הבחירות הבהירה שקד: "לא נשלים לנתניהו 61"

זמן צפייה: 09:12

יו"ר הרוח הציונית, שרת הפנים איילת שקד, התראיינה לתוכנית "לפני החדשות" עם ספי עובדיה וליאור קינן במסגרת פינת "מזנון הח"כים". השלושה יצאו למסעדת פינתי ושוחחו על צלחת חומוס על הבחירות, העתיד הפוליטי שלה וגם על אוכל ונראות.

"אני רוצה שתקום ממשלת אחדות. אני גם חושבת שללכת לבחירות זה אסון", אמרה שקד. "אני היחידה שאמרתי בואו נמצא אלטרנטיבה. היה מו"מ בין סער לנתניהו. הם חששו שהם יתחילו בתהליך ואז נלך לבחירות והם ייפגעו מזה".

גם כעת, שקד מסרבת לומר שתצטרף לנתניהו ותשלים לו ל-61 מנדטים. "לא נעשה את זה. נדאג להביא כוחות גדולים כדי להקים ממשלה רחבה", היא אומרת.

מתי הייתה השיחה האחרונה שלך עם נתניהו?

בפעם האחרונה שוחחתי עם נתניהו ב-7 במאי, ביום הולדת שלי לפני שנה וחצי. הוא התקשר לדבר איתי על הקמת הקואליציה".

בין היתר נשאלה שקד על המראה שלה: "להיראות טוב זה לא מזיק. לא יודעת כמה זה עוזר. זה לא קשה להיות אישה נאה בפוליטיקה. זה לא מפריע לי. לפעמים יש הערות מיזוגניות. באחד המערכונים אמרו שאנחנו הימין החתיכי בגללי ובגלל יועז הנדל".

איילת שקד בהצהרת משותפת עם יועז הנדל
שקד והנדל | צילום: אריאל זנדברג

שקד התייחסה גם לחברה נפתלי בנט. "הוא אמר לי ששתי האפשרויות קיימות. אם את בקמפיין טוב את יכולה להצליח וגם לקחת פסק זמן זה לא דבר רע", כך שקד שהתייחסה גם לעתידה: "אני לא באובססיה להיות ראש ממשלה אבל זו בהחלט אפשרות לעתיד. אני מבינה את המציאות הפוליטית ואני צריכה עוד כמה שנים לעבוד".