סילמן ליריב לוין: "איך הייתי? הייתי טובה עד הסוף" • תיעוד

אתר "בחדרי חרדים" פרסם תיעוד ובו שיחה בין יו"ר הקואליציה לשעבר, שלה חלק גדול בכישלון יציבות הממשלה, לבין יו"ר סיעת הליכוד. ח"כ יואב גלנט מהליכוד הסתבך בלשונו ואמר: "אם סוכם שריון, ואני חושב שסוכם, צריך לתת לה". צפו

זמן צפייה: 00:08

שביעות רצון נרשמה אצל ח"כ עידית סילמן לאחר ההחלטה אתמול (שני) של ראש הממשלה נפתלי בנט לפזר את הכנסת וללכת לבחירות. אתר "בחרדי חרדים" פרסם תיעוד ובו היא נראית הולכת לצד יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ יריב לוין, והיא נשמעת אומרת לו: "איך הייתי? הייתי טובה עד הסוף אה?".

יש להזכיר כי סילמן שימשה כיו"ר הקואליציה בממשלה הנוכחית עד שקיבלה החלטה לפרוש ממנה ומאז היא אומרת בכל הזדמנות שיש להקים ממשלת ימין. אחרי החלטת בנט כתבה אתמול סילמן: "‏מודה היום לקב"ה שנתן לי את הכוח והאומץ לעשות את המעשה הנכון ובכך להיות שותפה להקמת ממשלת ימין יהודית ולאומית בקרוב ממש".

באותו נושא, חבר הכנסת יואב גלנט (הליכוד) התארח אמש במהדורה המרכזית והתייחס לסוגיית השריון של סילמן ברשימת הליכוד בבחירות. ניתן לומר כי גלנט הסתבך בלשונו ואמר כי לדעתו יש סיכום על שריון של סילמן ברשימה. צריך לזכור כי סיכומים מסוג זה אסורים לפי חוק לפני בחירות.

[brightcove_iframe video_id='news-politics--part-2206210830' autoplay='0' credit='' desc='סוכם או לא סוכם? גלנט על שריון סילמן' poster='' kid='1_ycwql0k4' duration='']

"אני מציע לעמוד בהסכמים", אמר גלנט באולפן. "אם סוכם, ואני חושב שסוכם". בשלב הזה העיר פרשננו רביב דרוקר לגלנט כי הייתה הכחשה גורפת של הליכוד, אולי משום שגם בליכוד יודעים שזה מנוגד לחוק. בשלב זה גלנט מיתן את גרסתו. "אני אומר לכם מה אני אומר, אם סוכם עם סילמן על שריון, צריך לתת לה. אם לא סוכם - לא. אני לא נכנס לפרטים כי אני באמת לא ידוע".

במקרה של אורבך אמר גלנט: "הוא לא בתוך העניין כי הוא הגיע לגשר ולא חצה אותו".