ליברמן רומז: נתניהו מנסה לחסל אותי פוליטית

לטענת יו"ר ישראל ביתנו, נפוצו שמועות כי ראש האופוזיציה מנסה לקדם מפלגת עולים שתנגוס בקולות מפלגתו של שר האוצר ומי שמעורב הוא בעלי ערוץ 14 יצחק מירילשווילי: "מקווה שאותן שמועות יישארו בגדר שמועות"

זמן צפייה: 02:14

שר האוצר אביגדור ליברמן מפרסם פוסט אמנם מאוד מסויג, אבל רומז הערב (חמישי) כי ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו מנסה לקדם מפלגת עולים חדשה שתנגוס באלקטורט של ישראל ביתנו, שנמצאת במצב עדין בסקרים האחרונים. הדברים פורסמו הערב לראשונה במהדורה המרכזית.

"תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה", אומר ליברמן. "השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד".

לטענת יו"ר ישראל ביתנו, מתרוצצת שמועה בקרב דוברי השפה הרוסית. "מדובר בשמועה זדונית, שלפיה המשימה הוטלה על משפחת מירילשווילי ובעיקר על יצחק מירילשווילי, שהוא במקרה הבעלים של ערוץ 14".

סטלה וינשטיין
סטלה וינשטיין | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

לדברי ליברמן, מירילשווילי הספיק לפנות לשורה של דוברי רוסית, בעלי אמביציה פוליטית, לדבריו. "השמועה אומרת שייקנו חוות שלמות של בוטים ברחבי העולם", כך ליברמן.

הוא סיכם ואמר כי אמנם מדובר בשמועות וכי אין לו שום הוכחה לכך. "אני מקווה שכל אותן שמועות זדוניות יישארו בגדר שמועות. כמובן אם אני טועה, מראש אני שולח את התנצלותי", כך ליברמן.

לאחרונה היו פרסומים שמנכ"לית ימינה לשעבר סטלה וינשטיין, שהייתה מקורבת לליברמן, שוקלת לעמוד בראשות מפלגת עולים חדשה. אם תקום מפלגה כזו, לא יהיה לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה.