מחשש למפגינים: גדרות הוצבו מחוץ לביתו הפרטי של רה"מ בקיסריה

ביומיים האחרונים קיבלו בשב"כ מידע לפיו כמה ממשתתפי המחאה בבלפור מתכוונים להפגין גם מול הבית הפרטי של נתניהו - אם יחליט ללון במקום. לעת עתה, במשטרה לא התקבלה כל בקשה לקיום הפגנה כזו

זמן צפייה: 01:25

הבוקר (שישי) הוצבו גדרות מחוץ לביתו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. ביומיים האחרונים קיבלו בשב"כ מידע מהרשתות החברתיות על כוונה של כמה ממשתתפי ההפגנה בבלפור להפגין גם מול הבית בקיסריה - אם וכאשר נתניהו יגיע ללון במקום. מהשב"כ נמסר: "אנחנו לא מתייחסים לסידורי אבטחה".

הצבת הגדרות היא לצורכי ביטחון בזמן הפגנות - כך שזו אינה הפעם הראשונה שבשב"כ נוקטים בצעד שכזה. רק בשבועיים האחרונים נערכו במקום הפגנות של פעילי סביבה, אולם הן היו שקטות. נכון לכתיבת שורות אלו, במשטרת זכרון יעקב או במחוז חוף לא התקבלה כל בקשה לקיום הפגנה מחוץ למעונו הפרטי של ראש הממשלה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו: "לא חותר לבחירות"; כחול לבן: "תפסיק לדרדר לשם"

בן 70 נהרג מפגיעת משאית בהרצליה; אופנוען התנגש בקיר בת"א ומת

הדי פיצוצים ליד הגבול בגולן בצד הסורי – נזק נגרם למבנה ורכב

גדרות מחוץ למעונו הפרטי של רה''מ נתניהו בקיסריה
גדרות מחוץ למעונו הפרטי של רה''מ נתניהו בקיסריה | צילום: מגדלור ניוז

במחאה שהתקיימה לילה מול מעונו של נתניהו בבלפור נעצרו 55 מפגינים. גם בהפגנה זו - שהיא ההפגנה השלישית שנערכת השבוע מחוץ לביתו של בנימין נתניהו, נרשמו עימותים בין המוחים לבין כוחות הביטחון. במהלך הלילה הודיעה המשטרה כי בהפגנה אותר חולה קורונה, אולם בהמשך חזרה בה ואמרה כי אותו אדם - שלכאורה היה חולה מאומת, סיים את תקופת הבידוד שלו.

אל מול אלפי המפגינים שמחו נגד התנהלות הממשלה, הגיעו גם פעילי ימין ואנשי "לה פמיליה", אך המשטרה חסמה אותם מלהתקרב למפגינים. מאוחר יותר, כמה פעילי ימין החלו לשיר שירי הלל ליגאל עמיר.

בתוך כך, גם אמש מפגינות התערטלו בכיכר פריז, זאת בהמשך לסערה שהתעוררה בעקבות מפגינה שישבה חשופת חזה על המנורה מחוץ לכנסת. במקביל, חמישה בני אדם נעצרו בחשד למכירת אלכוהול ותקיפה.