ח"כ שירלי פינטו הודיעה לשקד כי לא תתמודד במסגרת "הרוח הציונית"

בהודעה משותפת לחברת הכנסת וליו"ר מפלגתה מסרו השניים כי סיכמו יחד על פרידה. "אמשיך להתמקד בקידום אנשים עם מוגבלויות", מסרה פינטו. שרת הפנים מסרה: "מאחלת לשירלי הצלחה רבה"

שירלי פינטו

ח"כ שירלי פינטו לא תתמודד במסגרת מפלגת "הרוח הציונית" בבחירות הקרובות, כך נמסר היום (רביעי) בהודעה משותפת של פינטו ויו"ר המפלגה איילת שקד. "לאחר שיחות משותפות עם שרת הפנים איילת שקד", מסרה פינטו, "יו"ר הרוח הציונית סיכמנו כי לא אתמודד ברשימת הרוח הציונית לכנסת".

"אני מאחלת לשרת הפנים איילת שקד הצלחה רבה", הוסיפה פינטו, "אמשיך להתמקד בקידום אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית. צמודה לשרה שקד על כל הדרך המשותפת שעברנו יחד".

איילת שקד
השרה איילת שקד, יו''ר ''הרוח הציונית'' | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שרת הפנים שקד מסרה: "ח"כ שירלי פינטו היא מהטובות והמוכשרות במשכן, היא מייצגת בצורה אמיתית ומקצועית את ציבור האנשים עם מוגבלות ופעילה בהרבה תחומים אחרים. אני מאחלת לשירלי הצלחה רבה ובטוחה שהיא תמשיך בעשייה הענפה שלה עבור אנשים עם מוגבלויות".

ח"כ פינטו הצטרפה למפלגת "הימין החדש" לקראת הבחירות לכנסת ה-21, אך הרשימה לא עברה את אחוז החסימה. בבחירות לכנסת ה-22 שובצה במקום ה-15 ברשימת "ימינה" ובבחירות לכנסת ה-23 שובצה במקום התשיעי, אך בשני המקרים לא נבחרה לכנסת. לקראת הבחירות לכנסת ה-24 שובצה במקום התשיעי, ובעקבות התפטרותו של השר מתן כהנא במסגרת החוק הנורווגי נכנסה פינטו לכנסת, והייתה לחברת הכנסת החירשת הראשונה.