ח"כ פינטו על הפרסום בחדשות 13: "כרגע אני נשארת בקואליציה"

לאחר החשיפה כי שרת הפנים שקד מונעת מפינטו להשתבץ לתפקיד יו"ר ועדת הבריאות במקומה של ח"כ סילמן, פינטו התארחה באירוע "שבתרבות" ולא הכחישה את הפרטים. "יש לנו מחלוקת בסיעה בנושא הזה"

איילת שקד, שירלי פינטו

לאחר הפרסום אמש בחדשות 13 על החיכוכים בסיעת ימינה סביב ראשות ועדת הבריאות, היום (שבת) התראיינה ח"כ שירלי פינטו באירוע "שבתרבות" עם העיתונאי ירון אברהם, ואמרה כי "כרגע אני נשארת בקואליציה".

"שוחחתי עם ראש הממשלה וביקשתי ממנו את ראשות ועדת הבריאות", אמרה פינטו, אך כשנשאלה האם איילת שקד היא זו שמונעת את שיבוצה לתפקיד היא לא הכחישה ואמרה כי "יש לנו מחלוקת בסיעה בנושא הזה".

כזכור, אמש פורסם בחדשות 13 כי פינטו מעוניינת בתפקיד, לאחר פרישתה מהקואליציה של ח"כ עידית סילמן, וכי היא אמרה למקורביה כי מי שמונעת את העברת ראשות הוועדה אליה היא שרת הפנים שקד, זאת כדי לשמור על ערוץ פתוח מול סילמן לצורך האינטרסים הפוליטיים שלה.

לכך מתווספת העובדה שגם פינטו נפגשה לאחרונה עם נציגי הליכוד. היא אמנם עדכנה את בנט לאחר מכן, ואינה משדרת שהיא רוצה כרגע לנהל איתם מגעים, אבל כן שצריך להתייחס גם אליה כלא מובנת מאליה, ושהיא מצפה שיענו לדרישה שלה לקבל את הוועדה.

כמו כן, גורמים אחרים בקואליציה אמרו לחדשות 13 שזה דווקא אינטרס של הקואליציה, ולא של שקד, להשאיר פתח לשיתופי פעולה עם סילמן בהצבעות, ואם תילקח ממנה הוועדה היא עלולה לסגור את הדלת לכך - לכן אין מה למהר עם מהלך כזה.