עמיר פרץ מתפטר מהכנסת ועוזב את העבודה - אך נשאר שר בממשלה

לבקשת גנץ, פרץ ימשיך לכהן כשר הכלכלה והתעשייה עד שתקום ממשלה חדשה. במכתב ששלח למרב מיכאלי כתב: "אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה"

עמיר פרץ
עמיר פרץ | צילום: רויטרס

שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ הודיע היום (שלישי) כי הוא מתפטר מהכנסת ועוזב את מפלגת העבודה - אך לבקשת יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ, הוא ימשיך לכהן בתפקידו כשר, עד שתקום ממשלה חדשה.

"מכיוון שהודעתי שאינני מתכוון להיכלל בשום רשימה לכנסת ה- 24, ומאחר ומדובר בממשלת מעבר שכל עזיבה של שר השייך לגוש המרכז –שמאל רק מחזקת את גוש הימין, החלטתי להיענות לבקשתו", כתב פרץ במכתב ששלח ליו"ר מפלגת העבודה החדשה, מרב מיכאלי. עוד הוסיף: "אין לי כל כוונה להיגרר לקמפיין השנאה שאת מייצרת בימים אלה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

הרמטכ"ל: "חזרה להסכם הגרעין עם איראן – דבר רע ולא נכון"

הלוחמת שהדפה את המחבל בשומרון: "דחפתי והכיתי אותו עם הנשק"

הצעת הפשרה של הליכוד: סגירת תלמודי תורה – רק אחרי מספר קנסות

חברת הכנסת מרב מיכאלי
חברת הכנסת מרב מיכאלי | צילום: חדשות 13

מיכאלי מסרה בתגובה: "עמיר פרץ תרם תרומה חשובה למפלגה ולמדינה. מפלגת העבודה מתחילה עכשיו מחדש, היא לא תהיה חלק מממשלת גנץ נתניהו המושחתת, היא תהיה בית של אמת".

כזכור, חברת הכנסת מיכאלי הודיעה אתמול כי המפלגה בראשותה פורשת מהממשלה. "ההחלטה הראשונה שלי היא שהעבודה עוזבת את ממשלת נתניהו-גנץ המושחתת והגרועה בתולדות המדינה", אמרה יו"ר המפלגה, ועדכנה כי הורתה לשרים עמיר פרץ ואיציק שמולי להתפטר "לאלתר".

לפני כשבועיים, פרץ הודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים וכי לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-24. פרץ, לשעבר שר הביטחון, מכהן כחבר כנסת מאז 1999 ברצף, וכיהן גם מספר שנים קודם לכן, מ-1988.