השר לביטחון הפנים מגיב לביקורת: "שתו כוס מים"

לאחר שנטען, בין היתר ע"י השרה שקד, כי התעלם מאלימות פלסטינים כלפי יהודים ביו"ש כשנפגש עם בכירה אמריקנית, בר-לב השיב: "אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני - ובאלימות המתנחלים"

עמר בר-לב

לא שקט בקואליציה: השר לביטחון הפנים עמר בר-לב הגיב היום (שלישי) לביקורת נגדו, בין היתר מצד שרת הפנים איילת שקד. בציוץ בטוויטר כתב השר: "אני מבין שבאמת קשה לחלקכם, ששמים לכם מראה מול הפנים על כך שאלימות מתנחלים קיצוניים חוצה את כל העולם, וממשלות זרות מתעניינות בנושא".

"אני ממליץ למי שקשה לו, שישתה כוס מים", הוסיף בר-לב, "אמשיך להילחם בטרור הפלסטיני כאילו אין אלימות מתנחלים קיצוניים - ובאלימות מתנחלים קיצוניים כאילו אין טרור פלסטיני".

התגובה של בר-לב מגיעה בעקבות ביקורתה של איילת שקד, שכתבה בציוץ בטוויטר: "התבלבלת, המתיישבים הם מלח הארץ, ממשיכי החלוצים מהעמק ומההר. האלימות ממנה יש להזדעזע היא עשרות מקרי זריקות אבנים ובקתבים על יהודים, שקורית מדי יום רק כי הם יהודים - וכל זה בעידוד ובתמיכת הרש"פ. ממליצה לך לדבר על האלימות הזו עם גברת נולנד".

העימות בין השרים החל לאחר פגישתו של בר-לב עם תת מזכירת המדינה של ארה"ב, ויקטוריה נולנד, שלדבריו "התעניינה בין היתר באלימות מתנחלים, וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית".