כסיף לאחר הבקשה לחקור אותו: "אם פגעתי בשוטר אני מצטער, אוותר על חסינותי"

לאחר פניית המשטרה ליועמ"שית בבקשה שתאשר פתיחה בחקירה פלילית נגדו, חבר הכנסת מהרשימה המשותפת אמר כי הוא לא תקף אלא התגונן, אך הוסיף כי "בחסינות שלי לא אשתמש משום שאני יודע שהצדק לצידי"

זמן צפייה: 06:41

לאחר פניית המשטרה ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, בבקשה שתאשר פתיחה בחקירה פלילית נגד חברי הכנסת עופר כסיף ואחמד טיבי מהרשימה המשותפת, ח"כ כסיף התראיין היום לאלמוג בוקר" ב"חדשות היום", ואמר כי לא הכה ולא תקף את השוטר אלא התגונן, אך הוסיף כי הוא מצטער אם פגע בו. כסיף הוסיף כי אם יוחלט לחקור אותו - הוא יוותר על החסינות.

"הדבר היחיד שעשיתי הוא להדוף אינסטינקטיבית את היד שנשלחה לפניי", אמר כסיף, "יכול להיות שפגעתי לו בראש תוך כדי ועל כך אני מצטער, אבל זה לא הכאה ולא תקיפה. אני לא אנצל את החסינות. והיה ויוחלט לחקור אותי או לפתוח תיק ולהעמיד אותי לדין, אני בחסינות שלי לא אשתמש משום שאני יודע שהצדק לצידי ואת דבריי אומר בחקירה או בבית משפט אם זה יגיע לשם".

כזכור, ביום שישי האחרון עורר ח"כ כסיף זעם במערכת הפוליטית בעקבות תיעוד שבו נראה מכה שוטר בהפגנה בדרום הר חברון. כסיף הגיע עם רכבו כששני שוטרים נעמדו ועצרו את רכבו. אחד השוטרים דפק עם ידיו על מכסה המנוע כשאז יצא כסיף מהרכב והיכה את השוטר בראשו. בשלב זה התפתח עימות בין השניים, שבמהלכו צעק כסיף על השוטר כי יש לו חסינות בשל היותו חבר כנסת.