נתניהו ממשיך לתקוף חזיתית את ישראל כ"ץ: "הוא לא קובע" | צפו

במסגרת דיון בבית הדין של הליכוד על הרחקתם של "הליכודניקים החדשים" מהמפלגה, תועד יו"ר האופוזיציה דופק על השולחן בכעס, תוקף את ישראל כ"ץ וכן את הח"כים שהתנגדו להרחקתם: "נשכח את חברי הכנסת שעשו את זה"

זמן צפייה: 00:57

הלחץ בתוך הליכוד נמשך וממשיך לבעבע: יו"ר המפלגה וראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את בכיר המפלגה ישראל כ"ץ במהלך דיון בבית הדין של הליכוד הערב (ראשון) בנושא "הליכודניקים החדשים". "יו"ר המזכירות (הכוונה לכ"ץ - ל"ק) לא קובע. אתם חרגתם מסמכויות כל הדרך. ישראל הוא לא המזכירות".

נתניהו נראה בתיעוד כשהוא דופק על השולחן בכעס ואומר "אני מלא זעם, על אנשים שטובת הליכוד היתה צריכה לעמוד לנגד עיניהם שמצאו כל מיני תמרונים איך להביא לשולחן הזה כל מיני עיכובים לדבר המתבקש להוציא את הסוסים הטרויאניים האלה מהליכוד".

"זה יקרה", אמר נתניהו, "עדיף שזה יקרה עכשיו. נמחק את העניין הזה, נשכח את חברי הכנסת שעשו את זה. באתי עם שלושה מתוך ארבעה ראשי המוסדות. אחד לא נמצא כאן תכף נדון בו".

כזכור, בשבוע שעבר נתניהו מתח ביקורת חריפה על בכיר המפלגה וכ"ץ, שהיה שר האוצר בממשלתו. בהודעה שפרסם בחשבון הטלגרם שלו כתב נתניהו כי כ"ץ פועל בניגוד לעמדתו ולעמדת חברי המפלגה בנוגע למהלך להוציא את אנשי "הליכודניקים החדשים" מהמפלגה.

"אני ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך", כתב נתניהו, והוסיף כי "מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד והעתיד של כולנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך".

נתניהו מאשים את "הליכודנקים החדשים" בהיותם "אנשי שמאל קיצוני שפועלים כסוסים טרויאנים כדי לרסק את הליכוד מבפנים". עוד הוא כתב כי רבים מהם חברים במרצ, העבודה והרשימה המשותפת וחלקם היו ממובילי תנועת 'הדגלים השחורים'".

"הליכודניקים החדשים שותלים אנשים בסניפי הליכוד במטרה לדחוק את אנשי הליכוד האמיתיים מהנהגת השטח ובהמשך מהנהגת המדינה. איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף. לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד. זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו", סיכם נתניהו.