ספירת הקולות: ניסנקורן בדרך לראשות ההסתדרות

הבחירות להסתדרות מתקרבות לסיומן לאחר שכ-81 אחוזים מהקולות כבר ניספרו. על פי המספרים הראשוניים ניסנקורן בדרכו לניצחון ברור

לאחר הדרמה המשפטית, ספירת הקולות בבחירות להסתדרות מתקרבת לסיומה. נכון לשעות הבוקר (שישי) לאחר שמרבית הקולות כבר נספרו, אבי ניסנקורן נראה מוביל בפער מבטיח של יותר מ-20%. ראש הממשלה נתניהו כבר התקשר לניסנקורן לברך אותו על ניצחונו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

על פי הודעה שפרסם יניב לוי, דובר ועדת הבחירות המרכזית למוסדות הנבחרים של ההסתדרות, עד לשעות הבוקר נבדקו כבר 788 מתוך 792 קלפיות מגורים ו-247 קלפיות ממקומות העבודה. הקלפיות שנספרו מהוות כ-81% מקולות המצביעים.

על פי התוצאות עד כה, יו"ר ההסתדרות המכהן, אבי ניסנקורן מוביל עם 61.6% מהקולות, ואילו יריבתו שלי יחימוביץ עם 38.4% מהקולות. מהועדה נמסר כי עדכונים נוספים יפורסמו לאורך היום.

אתמול הורה השופט איתן אורנשטיין לחדש את ספירת הקולות לאחר שזו נעצרה לבקשת עו"ד איתן לירז המייצג את שלי יחימוביץ' וסיעת "הבית החברתי" בהסתדרות. הבקשה הוגשה במהלך הערב באופן דחוף, ואילו השופט אורנשטיין פרסם את הצו מביתו.

בקשתה של יחימוביץ' לעצור את ספירת הקולות הגיעה על רקע הטענות של שני הצדדים על שורת תקלות ואי סדרים בבחירות, בהם פריצה לקלפיות, מחסור בפתקי הצבעה, ושליחת הודעות מטרידות לבוחרים.