גנץ ביקש מניסנקורן להתפטר ממשרד המשפטים: "בחר בית חדש"

אחרי שהודיע כי בכוונתו לפרוש מכחול לבן ולחבור לרון חולדאי בבחירות 2021, ניסנקורן התבקש לעזוב את תפקידו כשר. גנץ: "ניסנקורן בחר בית פוליטי חדש ומשכך מצופה שיתפטר מתפקידו"

זמן צפייה: 02:08

יו"ר כחול לבן בני גנץ שוחח הערב (שלישי) עם שר המשפטים אבי ניסנקורן ודרש ממנו להתפטר מתפקידו, זאת שעות בודדות לאחר שהודיע ניסנקורן כי הוא עוזב את כחול לבן ומצטרף לראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בבחירות 2021.

"ניסנקורן בחר בית פוליטי חדש", הסביר גנץ, "ומשכך מצופה שיתפטר מתפקידו. תיק המשפטים הוא מהנכסים החשובים של כחול לבן לשמירה על הדמוקרטיה ושלטון החוק במדינת ישראל, וכפי שפעלנו עד כה - נמשיך גם בהמשך".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"העיר נחרבה, כמו הירושימה": הרוגים ברעידת אדמה קשה בקרואטיה

שר הבריאות: תבוטל חובת הבידוד במלונית לשבים מחו"ל

בעקבות הסגר השלישי: כ-16,000 מובטלים חדשים בתוך יממה

אבי ניסנקורן | צילום: חדשות 13

כאמור, מוקדם יותר היום עזב השר את מפלגת כחול לבן, ועל חבירתו לחולדאי אמר כי "נביא בשורה למאות אלפי ישראלים אשר מרגישים שאין להם בית פוליטי - ונעשה זאת במעשים ולא בדיבורים". "ניסנקורן התגלה כרמאי", אמר בתגובה גורם בכחול לבן. " הוא לא היה ראוי לקבל את הגב והגיבוי של גנץ, הוא דאג לעצמו ונטש".

יחד עם ניסנקורן, חברי כנסת נוספים מכחול לבן צפויים להצטרף לסיעה של חולדאי, שיודיע בקרוב על כניסתו למערכת הפוליטית הארצית ועל הקמת מפלגה חדשה. הבוקר, למשל, הייתה זו חברת הכנסת מיכל קוטלר-וונש מכחול לבן, שפרשה גם כן מהרשימה ובכך הצטרפה לאסף זמיר ומיקי חיימוביץ', שעזבו את המפלגה עוד בתחילת השבוע.