ניר ברקת נגד ישראל כ"ץ: "אם לא יתפטר - הכלכלה תשלם מחיר"

אחרי שכ"ץ אמר עליו שהיה "ראש העיר הכושל בתולדות ירושלים", ברקת תקף את עמיתו לליכוד: "מי שאחראי לניהול משבר הקורונה זה שר האוצר - וכולם יודעים שזה כישלון. הוא מסכן את שלטון הליכוד"

שר האוצר ישראל כ"ץ, חבר הכנסת ניר ברקת
שר האוצר ישראל כ"ץ, חבר הכנסת ניר ברקת | צילום: חדשות 13

חבר הכנסת ניר ברקת תקף הבוקר (ראשון) את חברו למפלגה שר האוצר ישראל כ"ץ, ובריאיון לרשת ב' קרא לו לעזוב את תפקידו. "באוצר צריך ניסיון והבנה כלכלית - וזה גדול עליו בכמה מידות", טען ברקת. "אם לא יתפטר לאלתר וישאיר את העבודה לאנשים שמבינים עניין - כלכלת ישראל תשלם מחיר וגם הליכוד".

ברקת, שאמר את הדברים יום לאחר שכ"ץ תקף אותו בעצמו בריאיון לחדשות 13 וטען כי הוא היה "ראש העיר הכושל בתולדות ירושלים באופן מוכח", אמר כי "מי שאחראי בממשלה לניהול משבר הקורונה זה שר האוצר - וכולם יודעים שזה כישלון אחד גדול". לדבריו של ברקת, כ"ץ "מאבד עשתונות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בבלפור, בקיסריה – ועל הגשרים: אלפים הפגינו נגד רה"מ

שביתת עובדי המעבדות: נבדקים שליליים לקורונה לא יקבלו תוצאות

בתגובה להמשך הפרחת בלוני הנפץ: צה"ל תקף עמדות של חמאס ברצועה

ניר ברקת
ניר ברקת | צילום: חדשות 13

"כשהוא נכנס למשרד האוצר אמרתי לו שהפקידות לוקחת אותו למקום הלא נכון", המשיך. "לצערנו הרב, הוא לא הקשיב. במקום להקשיב לי, שבאתי לעזור לו, הוא מסכן את שלטון הליכוד. הצעתי לו איך להעביר את האחריות מהפקידות והאוצר לעסקים, שהם יובילו את כל נושא השמת העובדים, הצעתי להשקיע בסדרת השקעות ולהכין תוכניות עבודה להאצת הצמיחה".

ברקת סיפר כי משיחות שהוא מקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, "הוא מבין שהוא טעה - והוא צריך לקבל החלטה". עם זאת, סיכם, "אני לא נכנס לשיקולים".

שר האוצר ישראל כ''ץ
שר האוצר ישראל כ''ץ | צילום: חדשות 13

אמש, כאמור, בשיחה עם אילה חסון, טען כ"ץ כי ברקת "הוריד את ירושלים ברמה סוציואקונומית, הפך אותה לעיר הכי ענייה בישראל, העיר הכי ננטשת על ידי צעירים מהמעמד הבינוני והעיר הכי מזוהמת. אנחנו פועלים עם משה ליאון לתקן את זה".