סער: "גם נגד מי שמוביל את התנועה 20 שנה - מותר להתמודד"

בכיר הליכוד התייחס בכנס פעילים לכוונתו להתמודד נגד נתניהו על ראשות המפלגה, הבהיר כי יעמוד מאחורי האחרון אם יפסיד לו והוסיף: "אם לא נעשה שינוי הכרחי – נעביר את השלטון לשמאל"

זמן צפייה: 18:23

הפלונטר הפוליטי: בכיר הליכוד גדעון סער התייחס היום (שני) לכוונתו להתמודד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על ראשות הליכוד ואמר כי "גם נגד מי שמוביל את התנועה 20 שנה מותר להתמודד. אם אני חושב שזה משרת את המדינה והתנועה, מחובתי להציב אלטרנטיבה".

לטענת סער, "נתניהו הוא מהמדינאים הגדולים בעולם כולו. אנחנו מאוחדים באמירה שלנתניהו עומדת חזקת החפות - לא מרשיעים בישראל אנשים באולפני טלוויזיה ובכיכרות עיר, אבל, אם היינו מצליחים להקים ממשלה, כולם היו תומכים והיינו מצליחים להביא את הבשורה שאנחנו לא מצליחים להביא זה שנה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רקטה שוגרה לעבר עוטף עזה – ונפלה בשטח פתוח

"זמן לשלוף את החרבות": אחורי הקלעים של תקיפת איראן בסעודיה

עקב מות הפעוט: צו סגירה לגן הילדים בחיפה שבו אירעה הטרגדיה

גדעון סער, בנימין נתניהו
גדעון סער, בנימין נתניהו | צילום: סטודיו מתנה, רויטרס

"אני מסתכל קדימה בחשש כבד, שאם לא נעשה שינוי הכרחי אנחנו, חלילה, במו ידינו נעביר את השלטון ליריבנו הפוליטים מהשמאל", המשיך חבר הכנסת. "יהיו בחירות מקדימות, אנחנו נקיים אותן באופן מופתי ונתאחד מאחורי כל מי שינצח".

אמש פורסם בחדשות 13 כי ככל הנראה, בליכוד ייערכו פריימריז לראשות המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-23. זאת, לאחר פגישת ראש הממשלה ויו"ר מרכז הליכוד חיים כץ. בשלב הזה, נתניהו נאחז בהחלטת מרכז הליכוד מהחודש שעבר, לפיה אין צורך בבחירות פנימיות במפלגה. מקורביו מבטיחים שביממה הקרובה הוא יגבש את עמדתו העדכנית ביחס למהלך.