רה"מ קרא לסער לחזור לליכוד: "גדלת פה - תתקבל בזרועות פתוחות"

18 ימים לפקיעת המנדט שלו, נתניהו פנה ליו"ר תקווה חדשה וביקש ממנו להצטרף לממשלה בראשותו: "הליכוד זה הבית שלך". מאות ראשי סניפים וראשי ערים מהמפלגה הצטרפו לקריאה: "חזור הביתה"

גדעון סער ובנימין נתניהו
בנימין נתניהו וגדעון סער | צילום: רויטרס

18 ימים לפני שיפקע המנדט שניתן לו להקים ממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (שישי) ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער להצטרף לממשלה בראשותו, ובאירוע של סגן השר יואב קיש בפארק הלאומי ברמת גן, אמר: "אני קורא כאן לגדעון סער - הליכוד זה הבית שלך, הבית שבו גדלת".

"אתה תתקבל כאן בזרועות פתוחות", הבהיר נתניהו. "זה לא הזמן להקים ממשלת שמאל. בוא תצטרף אלינו ונקים יחד ממשלת ימין יציבה כדי להבטיח יחד את עתידנו בארצנו. כולנו מאמינים בזה ונעשה את זה יחד, ואת יום העצמאות הבא נחגוג בממשלת ימין יציבה".

בהמשך דבריו, הוסיף לקרוא גם לסמוטריץ' ובנט לחבור אליו, והסביר כי "מדינת ישראל זקוקה לממשלה לאומית חזקה, ממשלה ימנית יציבה שתחזיק מעמד לשנים. אפשר להקים את הממשלה הזאת לארבע שנים תוך זמן קצר מאוד. לכן אני קורא להם בואו נשים אל כל השיקולים בצד, בואו נקים את הממשלה הימנית והלאומית שמדינת ישראל כל כך זקוקה לה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

יו"ר הפרלמנט של איראן: העשרנו אורניום לרמה של 60%

חצי שנה לאחר שאמם נורתה למוות: 2 אחים מהמשולש חוסלו בטול כרם

מתווה החזרה לשגרה בבתיה"ס: עד 20% למידה מרחוק בכיתות ז'-י"ב

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר החינוך, גדעון סער
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וח''כ גדעון סער | צילום: רויטרס

מוקדם יותר הבוקר, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הבהיר כי לא יסכים להקמת ממשלת ימין שתישען על רע"ם, ולכן גם אין טעם להפעיל עליו לחץ בנושא. "אם הליכוד ייכשל במלאכת הרכבת ממשלה לאומית זה יהיה בגלל שהוא מבזבז את הימים היקרים שהמנדט אצלו בכיוונים מסוכנים וחסרי סיכוי", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "לא אתן את ידי להתאבדות של הימין ומדינת ישראל בהקמת ממשלה מופקרת, מתוך ראיה קצרת טווח, שתהיה תלויה בתומכי טרור אנטי ציוניים ותהפוך את כולנו לבני ערובה שלהם".