15 יום לתום המנדט: רה"מ זימן את כל שרי הליכוד לפגישה - וביטל

ברקע המגעים התקועים להקמת ממשלה, רה"מ רצה לכנס ישיבת עדכון פוליטית עם בכירי מפלגתו, אך לבסוף החליט שלא לקיימה • היום: ההצבעה על הקמת הוועדה המסדרת – בנט טרם הודיע במי יתמוך

זמן צפייה: 01:54

המגעים להקמת ממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן הבוקר (שני) את כל שרי הליכוד לפגישת עדכון פוליטית. אולם, כמה שעות לאחר מכן ביטל את הפגישה. בשעות הצהררים, יו"ר רע"ם מנסור עבאס ימסור הצהרה בכנסת.

כמו כן, היום תהיה הצבעה על הקמת הוועדה המסדרת, זאת לאחר שיו"ר הוועדה, ח"כ מיקי זוהר, הודיע אתמול כי יעלה את ההצעה לדיון במליאת הכנסת להקים אותה "לפי הרכב סיעתי, בחלוקה המשקפת את הכוחות בכנסת - בהתאם לתוצאות הבחירות", כלשונו. עם זאת, יו"ר ימינה נפתלי בנט טרם החליט אם יתמוך בהצעה של הליכוד או בהצעה הנגדית של "גוש השינוי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אחרי תקיפת הרב ביפו: מהומות ברחבי העיר, 3 תושבים נעצרו

כרוניקה של מחדל: כך התעלמה המדינה במשך שנים מנכי צה"ל

דיווחים באיראן: סגן מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה מת מהתקף לב

נפתלי בנט

כפי שפורסם לראשונה אמש בחדשות 13, גורמים בגוש השינוי אמרו אמש כי הנשיא ראובן ריבלין הבטיח הערכת מצב מחודשת לפני העברת המנדט לכנסת, אם ראש הממשלה בנימין נתניהו ייכשל במשימת הרכבת הממשלה. בגוש השינוי טוענים כי יצליחו להראות לנשיא שיש תשית להקמת ממשלה בראשות בנט-לפיד. נוסף על כך, גם יו"ר יש עתיד משוכנע כי אם נתניהו ייכשל - המנדט יעבור אליו.

במקביל, בליכוד אמרו, כך לדברי בכיר במפלגה, "נואשנו מהסיכוי להרכיב ממשלה והמטרה כעת היא למנוע ממשלת לפיד-בנט". הבכיר הסביר שכדי לעשות זאת נתניהו יציע ליו"ר ימינה נפתלי בנט מסלול שיוביל אותו להיות יורשו בליכוד.