נתניהו וגנץ נועדו אמש - ולא הצליחו להגיע להסכמות על התקציב

רה"מ ושר הביטחון נפגשו אתמול בקריה לצורך דיון ביטחוני, שבשוליו קיימו גם פגישה פוליטית. ולמרות שהאולטימטום שהציב גנב מתקרב - השניים עדיין לא קיבלו החלטה באשר לתקציב • פרסום ראשון

זמן צפייה: 00:56

פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ נועדו אמש (שלישי) בקריה שבתל אביב לצורך דיון ביטחוני, שבסופו גם קיימו ביניהם פגישה פוליטית ושוחחו על התקציב. בסוף הפגישה, לא הושגו הסכמות בין השניים באשר לסוגיית התקציב - זאת למרות שהאולטימטום שאותו הציב בעבר גנץ הולך ומתקרב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תיעוד: תקיפת צה"ל נגד מטרות איראניות בסוריה בתגובה למטענים

ועדת החוקה אישרה: ייפתחו מסעדות ואטרקציות ב"איי התיירות"

חשד להתעללות בגן במרכז: "הגננת הכתה ונעלה את הילדים בחדרים"

בתקופה האחרונה, כידוע, ברקע הטלטלות שחווה המערכת הפוליטית מאז הקמת ממשלת האחדות, נראה כי קואליציית הליכוד-כחול לבן קרובה להתפרקות - יותר מתמיד. אם גנץ יממש את האיום, ומדינת ישראל תלך לבחירות נוספות, הן צפויות להתקיים בחודש מארס - אולם אף אחד מהצדדים לא מעוניין בקיום הבחירות במועד זה.

אתמול בצהריים יצא גנץ נגד ההשתהות בהעברת התקציב, ואמר כי "אם נתניהו היה רוצה להעביר אותו – הוא כבר היה עושה את זה". עם זאת, ולמרות שכבר תקופה שהוא מאיים שבאין תקציב - יהיו בחירות, אתמול הוא נמנע מלהצהיר שיפרק את הממשלה. "אני לא מסתובב ומפזר איומים - אני מסביר מה צריך לקרות", אמר.