נתניהו: "לא חותר לבחירות"; כחול לבן: "תפסיק לדרדר לשם"

ראש הממשלה התייחס במסיבת עיתונאים לאפשרות של בחירות ואמר: "אין תקציב משום ששותפיי בממשלה לא מוכנים להעביר אותו". כחול לבן תקפו בתגובה: "עם תרגילים פוליטיים אי אפשר ללכת לכספומט"

זמן צפייה: 01:17

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדיווחים לפיהם הוא חותר לבחירות, במסיבת עיתונאים שערך הערב (חמישי) במשרד הבריאות בנושא הקורונה. "אני לא חותר לבחירות – זה אבסורד. אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר, צריך לטפל בו וצריך להעביר תקציב".

"אפשר להעביר אותו בדקה", ציין רה"מ, והאשים את כחול לבן: "זו הסיבה שנלך לבחירות - כי לא נעביר תקציב. אין תקציב משום ששותפיי בממשלה, כחול לבן, לא מוכנים להעביר תקציב, הם קושרים את זה לפוליטיקה – לא צריך, אין לנו זמן".

מכחול לבן נמסר בתגובה לדברים כי "ראש הממשלה צריך להפסיק לדרדר לבחירות ולעשות שני דברים - לטפל במשבר הקורונה באמצעות תקציב ארוך טווח, ולעמוד בהסכם שחתם עליו לפני חודשיים. אזרחי ישראל כבר הבינו: עם תרגילים פוליטיים אי אפשר ללכת לכספומט".

לכתבות נוספות בנושא >> 

רה"מ: לגמזו יינתנו כל הסמכויות – נקבל החלטות בהתאם להמלצותיו

הקרב על תקציב המדינה: יאושר רק ל-2020 – או גם ל-2021?

בכירים בקואליציה מודים: סכנת בחירות ממשית – עוד השנה

בנימין נתניהו ובני גנץ בהשבעת הממשלה
בנימין נתניהו ובני גנץ בהשבעת הממשלה | צילום: חדשות 13

נתניהו התייחס גם להפגנות בבלפור ואמר: "שמרו על כבוד המדינה שלנו, אל תבזו את סמלי המדינה, אל תגררו לאנרכיה, לפגיעה ברכוש, ולתקיפת שומרים".

מוקדם יותר הערב גם שר החינוך יואב גלנט התייחס לאפשרות של בחירות בריאיון לחדשות 13 ואמר: "אני חושב שרה"מ לא מעוניין בבחירות, המדינה לא צריכה בחירות, מה שחשוב עכשיו זה להעביר את התקציב. כדאי לפנות לכחול לבן ולשאול אותם למה הם לא מעבירים".