נסראללה: "נתניהו עשה הכול כדי להישאר ראש הממשלה - ונכשל"

מזכ"ל חזבאללה התייחס לבחירות בישראל והצהיר: "נתניהו כמעט הביא לעימות נרחב בלבנון כדי להמשיך בתפקיד". עוד טען: "לא משנה לנו מי ייבחר, הציונים ביצעו מעשי טבח תחת ממשלות הימין והשמאל"

זמן צפייה: 00:33

מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה, התייחס היום (שישי) לבחירות בישראל ותקף את ראש הממשלה נתניהו. "נתניהו הביא את ישראל לבחירות נוספות בתוך כמה חודשים, ועשה את הכול בשביל להישאר ראש הממשלה - אך הוא נכשל".

"נתניהו התחיל לתקוף בעיראק, הסלים את ההתקפות בסוריה, הביא לתקיפה ברובע דאחייה בלבנון, הסלים את הרטוריקה מול עזה והכריז שהוא הולך לספח את הגדה המערבית", המשיך נסראללה. "הוא כמעט הביא לעימות נרחב בלבנון בשביל להישאר ראש הממשלה הישראלי".

עוד הוסיף: "לנו זה לא משנה - ימין, שמאל, מרכז, נתניהו או גנץ. הכול אותו דבר, אנחנו לא רואים הרבה הבדל. במהלך ההיסטוריה, הציונים ביצעו מעשי טבח תחת ממשלות הימין בדיוק כמו שביצעו תחת ממשלות השמאל".

עוד בחדשות 13:

כמעט כל הקלפיות נספרו: הפער נשמר – אין שינוי במפת המנדטים

ליברמן: "אין סיכום עם גנץ, נסתדר באופוזיציה ובקואליציה"

בכיר לשעבר בהודו: גנץ יקדם את היחסים עם מדינתנו כמו נתניהו

נתניהו ונסראללה
נתניהו ונסראללה | צילום: דובר צה''ל

בתוך כך, התייחס נסראללה לתקיפת מתקני הנפט בסעודיה, והצהיר כי "איראן יכולה להחריב את סעודיה בכל מלחמה. אני מפציר בריאד ובאיחוד האמירויות לעצור את המלחמה בתימן, אל תסתכנו במלחמה מול איראן".

חסן נסראללה, מזכ''ל ארגון חיזבאללה, נואם לרגל יום העשוראא
חסן נסראללה, מזכ''ל ארגון חיזבאללה, נואם לרגל יום העשוראא | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום פרסם מנכ"ל משרד החוץ ההודי לשעבר, פינאק ראנג'או צ'אקראבארטי, מאמר ובו טען כי יו"ר כחול לבן בני גנץ יקדם את היחסים עם מדינתו, אם ירכיב ממשלה, כמו ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו.

"גנץ, שסיכוייו להפוך ראש ממשלת ישראל הבא נראים גדולים, הוא רמטכ"ל לשעבר ואישיות מאופקת", כתב מנכ"ל משרד החוץ ההודי לשעבר. "הוא יהיה מחויב לקשרים בין המדינות ולמשמעות לכך עבור ישראל. אף ראש ממשלה לא יטלטל את הסירה, לאור אופי הקשרים בין ישראל להודו".