"שר האוצר מנותק מהעם": עימות חריף בין זוהר לשר כ"ץ • צפו

השר תקף את יו"ר הקואליציה בוועדת הכספים והטיח בו: "באת לדיון בגלל אינטרס אישי של בן דוד בעל אולם חתונות". זוהר לא נשאר חייב: "שלא נדבר על העסקים של אשתו - יש לשקול את המשך כהונתו"

זמן צפייה: 04:11

עימות חריף נרשם היום (שני) בין יו"ר הקואליציה מיקי זוהר לשר האוצר ישראל כ"ץ בדיון בוועדת הכספים בנוגע לאולמות אירועים. כ"ץ הטיח בזוהר כי "באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות".

"זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים. לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה - שקרוי יו"ר קואליציה", המשיך כ"ץ. בתגובה, אמר זוהר כי "שר האוצר מנותק מהעם, שלא נדבר על העסקים של אשתו - צריך לשקול את המשך כהונתו, שמהווה סכנה לליכוד".

לכתבות נוספות בנושא >>

בתי הספר של הקיץ יפעלו השבוע – ביום חמישי יוחלט לגבי ההמשך

מענק מקבלי הקצבאות יוכפל – רווקים יקבלו 750 שקלים

מסתמן: הבריכות והחופים יישארו פתוחים; מסעדות יפעלו בשטח פתוח

שר האוצר ישראל כ''ץ בוועדת הכספים
שר האוצר ישראל כ''ץ בוועדת הכספים | צילום: ערוץ הכנסת

בהמשך, כתב כ"ץ בחשבון הטוויטר שלו כי "ח"כ זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. 'הניתוק' היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים". גם השרה גילה גמליאל תקפה את זוהר על התנהלותו.

העימות הנוכחי מגיע לאחר עימות נוסף שהתגלע בין השניים בפגישת העצמאים אתמול בנוכחות ראש הממשלה. לפני תחילת הישיבה, מיקי זוהר ציין כי "צריך לבוא לקראת בעלי האולמות, לשנות את הנוסחה בתוכנית הסיוע שנוגעת להם". כץ תקף אותו בתגובה ואמר: "מה אתה עושה כאן? בתור מה באת לישיבה הזאת?". ראש הממשלה התייחס ואמר: "מיקי תירגע, חשבתי שאתה מגיע לישיבה איתי", וזוהר בתגובה יצא מהישיבה בזעם ואמר: "נתראה מחר בכנסת".