הווידוי של מרב מיכאלי: "שקלתי בעבר לרוץ בליכוד במקום בעבודה"

פרסום ראשון: יו"ר העבודה אמרה בריאיון לפודקאסט ב-2017 כי החליטה שלא לרוץ במסגרת המפלגה למרות שקיבלה הצעה לעשות זאת. מיכאלי: "ברור לחלוטין כי מדובר בבדיחה" • האזינו

זמן צפייה: 02:11

יו"ר מפלגת העבודה הנוכחית, מרב מיכאלי, אמרה בפודקאסט בשם "גיקונומי", במאי 2017, כי שקלה בעבר לרוץ לכנסת כחלק ממפלגת הליכוד, ולא בעבודה - כך פורסם הערב (רביעי) לראשונה בחדשות 13.

"האמת ששקלתי את זה, האמת היא ששקלתי את זה", אמרה מיכאלי בתשובה להערת המראיין על כך שעמדותיה דומות לליכוד. "אני חושבת שהייתי כנראה נבחרת בפעם הראשונה, אבל (לא) בפעם השנייה, כי לא הייתי מספקת את מה שנדרש. עכשיו, זה לא שכל מי שבליכוד הוא מתלהם, אבל המסרים, אני לא חושבת שהייתי יכולה...".

מרב מיכאלי
מרב מיכאלי | צילום: חדשות 13

"לא שקלתי את זה בפעם שהלכתי כבר למלפגת העבודה, שקלתי את זה בבחירות שלפני כן, כשהייתה אליי פנייה", המשיכה מיכאלי. "כי היו אליי פניות בעבר לבוא לפוליטיקה כמה פעמים. ובאחת מהן אמרתי לעצמי 'אם כבר אז אולי אני אלך לליכוד', וכזה שקלתי את זה".

עם זאת, מיכאלי ציינה כי מעולם לא הצביעה עבור הליכוד, אלא רק לעבודה או למרצ. "יש משהו כאילו מגניב במחשבה להיות... החתרנות. כאילו, לבוא להיות סוס טרויאני", אמרה מיכאלי. "אבל בסופו של דבר הסיבה שהצטרפתי לעבודה היא כי אני חושבת שהדבר הכי חשוב למדינת ישראל היום זה שתהיה לה מפלגת שלטון שיכולה להרכיב ממשלה לא ימנית".

חברת הכנסת מרב מיכאלי
חברת הכנסת מרב מיכאלי | צילום: חדשות 13

יש לציין כי מדובר בשיחה שעסקה בנושאים רבים. אחד המראיינים נשאל על ידי חדשות 13 אם זכור לו שהדברים נאמרו על ידי מיכאלי בהומור או בסרקזם, והשיב שלא.

תגובת מיכאלי: "בעקבות התמיכה של נתניהו, ישראל כ"ץ, מירי רגב וצחי הנגבי בהתנתקות, ולאחר נאום בר אילן, שקלתי להצטרף לליכוד שנראה היה שדוגלת בעמדות שמאל מובהקות. וברצינות, ברור לחלוטין כי מדובר בבדיחה. מפלגת העבודה היא המפלגה היחידה שלי שהתעקשתי להישאר בה ולבנות אותה מחדש".