השר מאיר כהן מזהיר מפני אבי מעוז: "אל תזלזלו בכוונות שלו"

שר הרווחה היוצא התראיין בתוכנית "אלמוג בשישי", והתייחס לסערת הסיכום של הליכוד עם מפלגת נעם: "על הדברים האלה אנחנו נילחם". על הקרע באופוזיציה אמר: "אני לא חושב שיש דם רע, אני חושב שיש אגו"

זמן צפייה: 04:38

שר הרווחה היוצא מאיר כהן התראיין הערב (שישי) בתוכנית "אלמוג בשישי", והתייחס לסערת הסיכום של הליכוד עם מפלגת נעם, אשר נחשף בחדשות 13. "אל תזלזלו בכוונות", אמר השר כהן, "אנחנו יודעים מי האנשים האלה"

"זה לא סיפור אישי נגד אבי מעוז", הוסיף השר כהן, "אבל כשהוא מדבר על כך שתהיה פגיעה בקהילת הלהט"ב, ועל כך שמצעדים כאלה ואחרים לא יהיו, ועל כך שתכנים במשרד החינוך ישונו, אנחנו צריכים כאופוזיציה לבוא ולהגיד - אנחנו מזהירים. על הדברים האלה אנחנו נילחם, זו לא המרדה, זה הדבר הכי לגיטימי שצריך לעשות".

אבי מעוז
יו''ר נעם, אבי מעוז | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על הדם הרע בין החלקים השונים בתוך האופוזיציה אמר השר כהן: "אנחנו אחרי בחירות, כל מרכיבי האופוזיציה עדיין מרגישים את גלי ההדף של אחרי הבחירות. אני לא חושב שיש דם רע, אני חושב שיש אגו. אבל מפלגת יש עתיד זו מפלגה של 24 מנדטים, ראש הממשלה יאיר לפיד הוא מנהיג האופוזיציה, בסוף כולם יבינו שהחשיבות שלנו היא חסרת תקדים, דווקא בתקופה הזו כשתוקפים את בתי המשפט, כשנכנסים לתוך הצבא, כשהופכים להיות לאלה שמנהלים את המשטרה - אני חושב שחובתינו לצאת לרחובות, חובתינו כאופוזיציה לעבוד בשיתוף פעולה וזה יקרה".

לשאלה מהו ההישג הכי גדול בקדנציה שלו אמר השר כהן: "ההישג הכי גדול הוא השינוי והבאת האנשים עם המוגבלויות לתוך המיינסטרים, זו הפעם הראשונה שמדינת ישראל מחוקקת חוק ומתקצבת אותו ב-2.2 מיליארד שקלים. יש עוד הרבה מאוד דברים, הנושא של הביטחון התזונתי והכנסתו לתוך תקציב המדינה והפיכתו לדבר שמטופל בכבוד, לא רק בחלוקת כרטיסים אלא גם מתוך העצמה".