לראשונה: הוועדה למינוי בכירים תדון מחר במינוי המפכ"ל

ועדת גולדברג תבחן את בקשת השר לביטחון פנים לבדוק את כל שלושת המועמדים שהציע לתפקיד לאור "המצב הפוליטי הייחודי". זאת, לאחר שבפעם האחרונה סורבה בקשתו בטענה כי ניתן להגיש שם אחד בלבד

זמן צפייה: 00:23

ועדת גולדברג, המייעצת למינויים לתפקידים בכירים, תתכנס מחר בפעם הראשונה לדון בסוגיית מינוי המפכ"ל - כך פורסם היום (שלישי). הוועדה תדון בבקשת השר לביטחון הפנים גלעד ארדן לבדוק את כל שלושת המועמדים. זאת, לאחר שבפעם האחרונה ארדן הציג לוועדה כמה מועמדים, אך סורב בטענה שניתן להגיש שם אחד בלבד.

אתמול פנה ארדן לוועדה וביקש, לאור הנסיבות הקיימות, אישור להביא לבדיקת הוועדה כמה מועמדים. במכתבו, הדגיש ארדן כי לאור המצב הפוליטי הייחודי, אשר הביא לכך שבראשות המשטרה והשב"ס מכהנים ממלאי מקום זה כשנה, יש לקיים הליך שיבטיח בוודאות מלאה, שבסופו ימונו על ידי הממשלה מינויי קבע לארגונים אלה.

עוד בחדשות 13:

ארדן פנה לוועדה למינוי בכירים: בדקו מספר מועמדים למפכ"ל

ארדן צפוי להודיע בקרוב על זהות מועמדו למפכ"ל המשטרה

המשטרה מסרבת להעביר לארדן ממצאי פוליגרף על המועמדים למפכ"לות

מוטי כהן, דורון ידיד ואלון אסור
מוטי כהן, דורון ידיד ואלון אסור | צילום: חדשות 13

ביום שישי פורסם כי ארדן צפוי להודיע בקרוב על זהות מועמדו לתפקיד מפכ"ל המשטרה, אשר טעון את אישור הוועדה למינוי בכירים. זאת, לאחר שבשבוע שעבר ראיין את שלושת המועמדים - מפקד מחוז ירושלים דורון ידיד, סגן המפכ"ל אלון אסור ומ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן. כזכור, המועמדים נדרשו להציג תוכניות למאבק בפשיעה בחברה הערבית ובתחום הבריונות.