בפעם השנייה תוך יומיים: מכתב איום נוסף עם כדור רובה נשלח למשפחת בנט

לאחר שביום שלישי השבוע נשלח מכתב מאיים שהכיל קליע למשפחתו של ראש הממשלה, נשלח מכתב נוסף שהכיל כדור רובה ואיומים על בנו בן ה-16 של בנט - והגיע הפעם לבית המשפחה ברעננה. "הרצף מדאיג"

נפתלי בנט
נפתלי בנט | צילום: רויטרס

יומיים לאחר המכתב הקודם, מכתב מאיים נוסף נשלח היום (חמישי) למשפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט. בתוך המכתב היה כדור רובה, ואיומים כלפי בנו של ראש הממשלה, יוני בנט בן ה-16. בניגוד למכתב הקודם, שהגיע לכתובת הקשורה למשפחה, המכתב שהגיע היום היה ממוען ישירות לבית המשפחה ברעננה.

חקירת המכתב החדש הוטלה גם היא על יחידת להב 433 בשיתוף שב"כ, וכמו במקרה הקודם - גם הפעם הוטל צו איסור פרסום גורף על כל פרט מפרטי החקירה, לרבות המעורבים. אחד הכיוונים הוא כי מדובר ב"חקיין", ובינתיים שב"כ תגבר את הכוחות סביב בני המשפחה. במשטרה אמרו היום: "הרצף מדאיג".

נפתלי בנט ומשפחתו
נפתלי בנט ומשפחתו | צילום: עודד קרני

כזכור, שלשום פתחה המשטרה בחקירה בעקבות מכתב שהכיל איומים ברצח ובתוכו כדור חי, שהופנה כלפי משפחתו של בנט, ובו נכתב "אנחנו יכולים להגיע אליכם". במשטרה ובשב"כ העריכו כי הגורם המאיים מכיר את שגרת חייהם של המשפחה. מהחקירה עלה כי האיומים היו מפורשים וכוונו אל אשתו של ראש הממשלה, גילת ואל בנו הבכור יוני בנט, שחשוף יחסית בגלל הפעילות שלו ברשתות החברתיות.