מקורב לליצמן: "כנראה שיעבור לתפקיד שר השיכון"

גורמים ביהדות התורה הכחישו את הטענות לפיהן שר הבריאות שוקל לעזוב את תפקידו לטובת משרד השיכון: "יש לחצים שליצמן יעבור לתפקיד לא מהיום. אין החלטה כזו"

זמן צפייה: 04:29

גורם המקורב לשר הבריאות יעקב ליצמן אמר היום (חמישי) כי ככל הנראה האחרון יעזוב את משרד הבריאות לטובת תפקיד שר השיכון - שאותו ממלאת כיום יפעת שאשא ביטון. זאת, לאחר שנפגש עם נתניהו והביע נכונות למהלך.

כבר לפני שבועות ספורים פנה נתניהו לליצמן וביקש ממנו לוותר על התפקיד, לצרכי המו"מ הקואליציוני. מדובר במהלך חיובי מבחינת ראש הממשלה, שכן הוא יאפשר לו לפתות את ימינה באמצעות תיק הבריאות, או שינסה להציע אותו לכחול לבן בתמורה לתיק החוץ - שאותו, לפי תרחיש כזה, יקבל אדלשטיין.

שר הבריאות יעקב ליצמן על נגיף הקורונה
שר הבריאות יעקב ליצמן על נגיף הקורונה | צילום: חדשות 13

גורמים ביהדות התורה הכחישו את הטענות: "יש לחצים כאלה שליצמן יעבור לתפקיד שר השיכון לא מהיום. אין החלטה כזו". בכיר בחסידות גור אמר: "אין לליצמן מה לעשות במשרד הבריאות. כולם עליו. אם תהיה הצעה טובה אני חושב שהוא ילך על זה. הצעה טובה זה כולל מנהל התכנון''.

מסקר חדשות 13 ופרופסור קמיל פוקס שנערך אתמול עולה כי כמעט 70% מהנשאלים די מרוצים מניהול משבר הקורונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעוד 34% מרוצים ורק 32% אינם מרוצים. ביחס לבנט, 28% מהעונים מרוצים מהתנהלותו, 39% די מרוצים ו-29% בלבד כלל לא מרוצים. ביחס לשר הבריאות יעקב ליצמן רוב גדול, 67% לא מרוצים מהתנהלותו, בעוד 19% אחוזים די מרוצים ורק 13% מרוצים.