מהומה במליאה: בקואליציה חגגו, בליכוד זעמו על הח"כים שנעדרו

לאחר שחוק הקנביס עבר בקריאה טרומית, חברי הכנסת דוד ביטן ומאי גולן כעסו על הח"כים שנעלמו ולא הצביעו בהתאם להחלטת האופוזיציה. "כל אחד עושה מה שהוא רוצה? אין פה משמעת קואליציונית?"

זמן צפייה: 02:21

הקואליציה הצליחה להעביר אתמול (רביעי) את חוק הקנביס הרפואי בקריאה טרומית, לאחר שבסיעת רע"מ השתכנעו לתמוך בחוק שנוגע לשימוש רפואי בלבד. חברי כנסת מהליכוד, שהיו נבוכים כנראה מלהצביע נגד החוק, והבינו שממילא הוא עומד לעבור, התחילו להיעלם מהמליאה.

ח"כ גילה גמליאל יצאה מהמליאה ברגע האחרון, אחרי שכבר הקריאו את שמה, ורתמה ח"כים נוספים, ביניהם אמיר אוחנה ואופיר אקוניס, להימנע מהצבעה. ח"כ דוד ביטן רתח על הח"כים שנעלמו, ונשמע אומר: "שום דבר לא יקבלו. אני אומר לך, אם הם יקבלו משהו, אני מארגן חבר'ה מהסיעה ואנחנו נבריז מכל הדברים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המטפל אמר לי: "אם לא תלכו לישון אצל אבא, אימכם תיכנס לכלא"

עבאס מאותת לקואליציה: "מנסים להתרחק מחוק עם משמעות פרסונלית"

נורווגיה: לפחות 4 נרצחו ע"י אדם שהשתמש בחץ וקשת

ח"כ מאי גולן פרקה גם היא את זעמה על כך שחבריה העדיפו לברוח ולהשאיר אותה ונוספים להתנגד לחוק בהתאם להחלטת האופוזיציה, למרות שהיא בעצם תומכת במהותו. "כל אחד עושה מה שהוא רוצה?", צעקה גולן, "אני עושה את זה בלב כבד, מה אין פה משמעת קואליציונית?".

בין הנעדרים היה גם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שדאג להיות מקוזז בהצבעה עם שר הביטחון בני גנץ. בליכוד היו מי שזעמו שבלי דוגמא אישית ונוכחות במליאה, האופוזיציה הלוחמת מתפוררת.