עימות בתוך הליכוד גרם לנתניהו להתערב: "אל תתקפו חברי סיעה"

לחדשות 13 הגיעו הקלטות מתוך ישיבת הליכוד ובה נרשם עוד עימות בין חברי הכנסת מיקי זוהר לקרן ברק. "אם היית מבינה תקשורת", אמר זוהר וברק השיבה: "כל דקה שלך על המסך מורידה מנדטים". צפו

זמן צפייה: 01:37

לא שקט בליכוד: בזמן שהקואליציה רבה בינה לבין עצמה, גם באופוזיציה לא שקט ובמיוחד במפלגה הגדולה באופוזיציה. גם היום (שני) נרשם עימות במהלך ישיבת סיעת הליכוד. לידי חדשות 13 הגיעו הקלטות מתוך ישיבת הסיעה הסגורה ובה התפתח ויכוח חריף בין חברי הכנסת מיקי זוהר לקרן ברק - דבר שהוביל גם להתערבותו של ראש האופוזיציה ויו"ר המפלגה בנימין נתניהו.

זוהר: "אם היית מבינה תקשורת...".

ברק: "אתה גם עכשיו מקליט אותי או רק בישיבה הקודמת".

זוהר: "תמשיכו, זה באמת מה שיביא את הליכוד בחזרה לשלטון".

ברק: "לא, אתה. כל דקה שלך על המסך מורידה לנו מנדטים".

קיש: "תפסיקו עם השטויות. תנו לו לדבר. נמאס".

נתניהו: "הדיבר ה-12, אל תתקוף חבר או חברת סיעת ליכוד. לא תתקוף ליכודניק".

וזה לא היה הדבר היחיד שהוביל לוויכוחים. בישיבה דנו גם בהחלטת בג"ץ שלא להתערב בעתירה שהגישו אנשי האופוזיציה נגד הקואליציה בדבר איוש הוועדות בכנסת. ח"כ שלמה קרעי אמר כי הוא הגיש 2,000 הסתייגויות לחוק הכשרות ואמר כי ניתן להתיש את אנשי הקואליציה.

חבר הכנסת דודי אמסלם לא קיבל את הגישה: "זה בסוף הכבוד שלנו. אנחנו לא סמרטוט רצפה. החרדים רוצים ללכת לוועדות, שיילכו. אנחנו צריכים להגיד להם שאנחנו נוציא אותם מהכלים. אם זה היה תלוי בי, גם לכנסת לא הייתי בא. אכלנו את הדג המסריח וגם גירשו אותנו מהעיר".