הליכוד נגד בנט: "דוהר לממשלת שמאל - מנהל מו"מ עם מראענה"

לאחר הדרמה בכנסת, במפלגתו של נתניהו יצאו נגד יו"ר ימינה שהצביע בוועדה המסדרת נגד הצעתו של יו"ר הקואליציה: "מי שרוצה ממשלת ימין לא דן על חלוקת תפקידים עם הורוביץ ומיכאלי"

זמן צפייה: 05:48

הפלונטר הפוליטי: במפלגת הליכוד תקפו היום (שלישי) את יו"ר ימינה נפתלי בנט עקב הצבעתו אתמול בוועדה המסדרת נגד הצעתו של יו"ר הקואליצה ח"כ מיקי זוהר: "בנט דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בתמיכת המשותפת. מי שרוצה ממשלת ימין לא מצביע נגד הימין עם גוש השמאל בכנסת כפי שבנט עשה אתמול בלילה, ולא מנהל איתו מו״מ על חלוקת תפקידים לניצן הורוביץ, מירב מיכאלי ואיבתיסאם מראענה".

כזכור, הכנסת אישרה אמש את הרכב הוועדה המסדרת שהציע "גוש השינוי", זאת לאחר שמפלגת רע"ם הפילה ברגע האחרון את ההצעה שהועלתה על ידי הליכוד. תחילה, חברי הכנסת של רע"ם לא נכחו בהקראה הראשונה של השמות, ובקריאה השנייה נכנסו למליאה - והצביעו נגד.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

איריס אלוביץ': מוכנה למכור את נשמתי לשטן למען הקבוצה

הקטל בכבישים: חמישה הרוגים ביממה האחרונה ברחבי הארץ

חשש במשרד הביטחון: הלומי קרב נוספים יפעלו כמו איציק סעידיאן

מנסור עבאס
מנסור עבאס | צילום: חדשות 13

הצעד של רע"ם הגיע אחרי שימינה והליכוד הודיעו כי הגיעו להסכמה בעניין הוועדה המסדרת, והסבירו כי מפלגתו של נפתלי בנט תתמוך בהצעה שתובא לדיון במליאה באשר לחלוקת המשתתפים בוועדה. בתמורה לתמיכה של בנט, מפלגתו של בנימין נתניהו תעביר נציג אחד מהמכסה שלה - כך שימינה תיוצג על ידי שני ח"כים. אחרי המהלך, ברע"ם טענו כי זעמו על ההחלטה להעניק לימינה נציג נוסף - ולכן החליטו להצביע נגד הליכוד.

שעות בודדות לאחר שהכנסת אישרה את הרכב הוועדה שהציע "גוש השינוי",  חבר הכנסת זוהר אמר אמש במהלך כינוס של הוועדה המסדרת כי לפי המסתמן - נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה, ויישלח לאופוזיציה יחד עם הליכוד. "אנחנו נלך בראש מורם", הבהיר זוהר, והזהיר את חברי הוועדה כי "תאמינו לי - לא יהיה לכם קל איתי".