ליברמן על מצעד הדגלים: "אין פה מסלול חדש ואין פרובוקציה"

בריאיון ל"אלמוג בשישי" אמר שר האוצר כי המצעד התקיים כמתוכנן ויעבור דרך שער שכם, ואמר כי השרה זנדברג שהתבטאה נגד המצעד טועה ופונה לחברי המפלגה שלה. על הח"כים בקואליציה שמאיימים ובאים בדרישות: "כל אחד רוצה צומי"

זמן צפייה: 12:53

שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין הערב (שישי) ל"אלמוג בשישי", ואמר כי מצעד הדגלים יתקיים כמתוכנן ויעבור דרך שער שכם. "זו מסורת של עשרות שנים", אמר ליברמן, "אין פה מסלול חדש, אין פה התגרות ואין פה פרובוקציה", אמר ליברמן, "זו מסורת של עשרות שנים".

ליברמן התייחס לשרה תמר זנדברג שהתבטאה נגד המצעד ואמר: "היא טועה, כנראה פונה לחברי המפלגה שלה. גם כשהיו ממשלות של מפלגת העבודה, ומרצ הייתה חברה בקואליציה, התקיימו אותן צעדות ולא צריך להתרגש".

שר האוצר התייחס גם לאפשרות של חיסול יחיא סינוואר, ואמר: "המצב שראשי טרור נהנים מחסינות בתוך הרצועה זה מצב לא בריא. ראשי טרור לא יכולים להרגיש בטוחים בשום מקום, בטח לא ברצועה, להמשיך לקבל כסף קטארי באישור מדינת ישראל וליזום פעולות טרור בתוך ישראל".

"זו החלטת ממשלה, יותר טובה מההחלטה הקודמת", אמר ליברמן על הכסף הקטארי שמגיע לחמאס, "זה לא בידיים שלי, הממשלה מורכבת והכסף עובר בצורה מסודרת, לא במזוודות ולא במזומן. אני לא מאושר מזה, אבל כרגע אנחנו מנסים לשמר את הסטטוס קוו ויום אחד נצטרך להחליט מה אנחנו עושים".

על חברי הכנסת בקואליציה שמאיימים ובאים בדרישות, בהם מיכאל ביטון, שרן השכל וג'ידא רינאוי-זועבי, אמר שר האוצר: "כל אחד מחברי הכנסת רוצה צומי, רוצה כותרת". ליברמן התייחס גם לשאלה אם יאיר לפיד יהיה ראש ממשלה ואמר: "תפסיקו עם הרכילות, תהיה רוטציה ואנחנו נמשיך הלאה".