עימות ראשון בצמרת המחנה הדמוקרטי: הפרסומאי של ברק עוזב

אודי פרידן ועמיתו זיו קורן, שליוו את הקמפיין של ברק עד כה, עוזבים את מפלגת השמאל החדשה. זאת על רקע חילוקי דעות עם אנשי הפרסום של מרצ, בראשות הבמאי רון אסולין • פרסום ראשון

זמן צפייה: 01:19

עימות ראשון במחנה הדמוקרטי: אודי פרידן וזיו קורן, הפרסומאים שליוו את אהוד ברק בקמפיין הבחירות עד כה, וגם בקמפיין הקודם שקרא לאיחוד בקרב מפלגות השמאל, עוזבים בטונים צורמים את המחנה הדמוקרטי. זאת על רקע חילוקי דעות עם אנשי הפרסום של מרצ וניצן הורוביץ, בראשות הבמאי רון אסולין.

במרצ מספרים שהורוביץ גיבה את אנשיו, ואנשי ברק נדחקו הצידה. זאת למרות שנאמר במסיבת העיתונאים המשותפת לאחר הקמת המפלגה, שאנשי ברק יובילו את הקמפיין.

ראשי מפלגת המחנה הדמוקרטי - ניצן הורוביץ', סתיו שפיר ואהוד ברק
ראשי מפלגת המחנה הדמוקרטי - ניצן הורוביץ', סתיו שפיר ואהוד ברק במסיבת עיתונאים | צילום: חדשות 13

מאודי פרידן נמסר בתגובה: "כרגע עם האיחוד של ברק ושפיר, מתברר שלא נוצרו התנאים הנכונים שיאפשרו את מיצוי יכולותינו. אנחנו מאחלים בהצלחה למחנה הדמוקרטי".

אושי אלמליח, מנהל הקמפיין, מוסר כי: "כל הספקים והעובדים ללא יוצא מן הכלל חתמו על חוזים עד ל-1.8, לאף אחד לא חודש החוזה עדיין, כולל לא לפרידן".

אודי פרידן
אודי פרידן

ביום שישי האחרון נחשף כי באותו לילה דרמטי שבו סוכם האיחוד בין אהוד ברק, מפלגת מרצ וסתיו שפיר, ניהל יאיר גולן, מס' 2 בישראל דמוקרטית, מו"מ לילי עם יו"ר העבודה עמיר פרץ.

 

מטרת הפגישה, שנערכה בהשתתפות שני אנשים נוספים ממפלגתו של ברק, הייתה להצטרף למפלגת העבודה - ככל הנראה ללא ברק אלא עם אישים אחרים בישראל דמוקרטית. בשעות הבוקר עדכן גולן את אנשיו של ברק בדבר המו"מ - כאשר האיחוד עם מרצ כבר סוכם.

מישראל דמוקרטית נמסר כי הם הודפים את הטענות על מו"מ בין גולן לפרץ: "מדובר במסך עשן שנועד לפגוע באיחוד בין מרצ לישראל דמוקרטית".