כ"ץ: "הניסיון של בנט ללמד את העולם לטפל בקורונה - יומרני"

חבר הכנסת מהליכוד התראיין לחדשות 13 ומתח ביקורת על נאומו של ראש הממשלה בעצרת האו"ם. על סוגיית הגרעין: "אסור שישראל תתיישר עם האמריקנים בנושא האיראני"

זמן צפייה: 05:58

חבר הכנסת ושר האוצר לשעבר ישראל כ"ץ התראיין הערב (שני) לחדשות 13 ומתח ביקורת על נאום ראש הממשלה נפתלי בנט באו"ם. כ"ץ אמר כי הנאום "לא יצר רושם מיוחד ומעיד על מעמד לא גבוה", וכן ש"הניסיון של ראש הממשלה ללמד את העולם איך לטפל בקורונה - יומרני".

"מספר הנפטרים עכשיו מקורונה זהה למספר שהיה לפני החיסון - יש כאן כישלון", אמר כ"ץ וביקר את קריאתו של בנט לעולם ללמוד מישראל כיצד להתמודד עם משבר הקורונה. "כשאתה אחת המדינות עם התחלואה הגבוהה בעולם זו טעות להטיף כיצד לטפל במגפה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט במסר לאיראן: "אין לנו מותרות לאפשר להם נשק גרעיני"

הרעלת ה"נייס גאי" המזוהם: נקבע מותו של בן 31

בנט: "עם כל הכבוד למומחים – חלקם לא רואים את התמונה המלאה"

כ"ץ אף השווה את הנאום לזה של ראש הממשלה הקודם, בנימין נתניהו, בעיקר בנושא של איראן ואמר כי "מדיניות נתניהו מול איראן הייתה נכונה: סנקציות כלכליות ואיום צבאי. ישראל צריכה לנקוט עמדה ברורה נגד איראן בפומבי ואסור שישראל תתיישר עם האמריקנים בנושא האיראני". כמו כן, הוא הוסיף כי "ראש הממשלה טעה בכך שלא התייחס לנושא הפלסטיני".

"לא ראינו מנהיג שמצטייר כמי שמקבל גיבוי במדינתו", סיכם כ"ץ את נאום ראש הממשלה, "גם כל הגלישה הזאת לפוליטיקה פנימית, הוא המציא שיטות של להקים ממשלה עם שישה מנדטים, את מי זה מעניין בעולם?"