כ"ץ על "כנס החזון" של ברקת: "חתרנות נגד ראש ממשלה מכהן"

שר האוצר יצא נגד האירוע המתוכנן שבו יציג בכיר מפלגתו את תוכניתו ל"ישראל חזקה ומתקדמת", ברקע האפשרות שנתניהו יאבד את השלטון. בהודעה ששלח לחברי הליכוד כתב: "הכנס - מוטעה ומיותר"

שר האוצר ישראל כ"ץ, חבר הכנסת ניר ברקת
שר האוצר ישראל כ"ץ, חבר הכנסת ניר ברקת | צילום: חדשות 13

יום לאחר שח"כ ניר ברקת הודיע כי יקיים בקרוב כנס שבו יציג את חזונו ל"ישראל חזקה ומתקדמת", חברו למפלגה שר האוצר ישראל כ"ץ הוציא הבוקר (שישי) הודעה זועמת לחברי הליכוד, שבה תקף את כ"ץ והאשים אותו בחתרנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - דווקא בזמן שבו הוא עשוי לאבד את השלטון.

"הכנס שעורך ניר ברקת על 'חזונו לניהול המדינה', מול המאמצים שמקיים כעת ראש הממשלה להקים ממשלת ליכוד, היא פעולה מוטעית ומיותרת", כתב כ"ץ. "מעולם בתולדות הליכוד, על שורותיו אני נמנה עשרות שנים, לא היתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד באיטליה: התקלה בבלם הרכבל הייתה ידועה לרבים – במשך שנים

ההתפרעויות נמשכות: 3 בקבוקי תבערה הושלכו על בית בלוד • תיעוד

17 שנה אחרי שירדו מהמסך, פרק האיחוד של "חברים" משגע את העולם

ישראל כ''ץ
ישראל כ''ץ | צילום: חדשות 13

השר ציין במכתבו כי "הליכוד היא תנועה דמוקרטית ויש בה דרכים מקובלות להתמודד על ההנהגה. הכול בבוא העת ולפי הכללים המקובלים. כאשר תהיה התמודדות על הנהגת התנועה וראשות הממשלה, יוכל ברקת להציג את חזונו ואת מכלול מעשיו עד כה ברמה הלאומית".

כאמור, אתמול הודיע ברקת - ואף עדכן על כך באופן אישי את נתניהו, כי בעוד כשבועיים ישיק את חזונו "לישראל חזקה ומתקדמת", לשון ההודעה. באירוע, יציג חבר הכנסת את "התוכניות בתחומי הליבה המרכזיים עליהן עבד בשלוש השנים האחרונות".

חבר הכנסת ניר ברקת מהליכוד
חבר הכנסת ניר ברקת מהליכוד | צילום: חדשות 13

אמש נודע כי פעילים בליכוד דרשו לכנס את מזכירות המפלגה על מנת לדון "בהמשך דרכה של התנועה". יו"ר מזכירות הליכוד, השר כ"ץ, מסרב בשלב זה לכנס אותך ובשל כך, הפעילים צפויים להגיש עתירה לבית הדין.