אשתו של כ"ץ מאיימת לתבוע את זוהר: "דבריך מהווים לשון הרע"

לאחר שיו"ר הקואליציה התעמת עם שר האוצר והתייחס בשלילה לעסקיה של רעייתו, שלחה האחרונה מכתב התרעה ודרשה מזוהר לחזור בו: "דברי דיבה מהסוג החמור ביותר - שפוגעים ביושרי ובשמי הטוב"

זמן צפייה: 04:11

אשתו של שר האוצר, רונית כ"ץ, איימה הערב (שלישי) בתביעת דיבה נגד יו"ר הקואליציה מיקי זוהר, בעקבות העימות שפרץ בינו לבין בעלה, ישראל כ"ץ, אתמול בוועדת הכספים. לאחר שכ"ץ האשים את זוהר בכך שהוא דואג לבעלי אולמות האירועים, זוהר הטיח: "שאני אדבר על העסקים של אשתו של ישראל כ"ץ?". בכתב התביעה שנשלח מטעם עורכי דינה של רונית כ"ץ נכתב כי "הפרסום פוגעני. דבריך שקריים ומהווים לשון הרע".

עוד נכתב במכתב שנשלח מטעם עורכי הדין ליו"ר הקואליציה כי "דבריך, שהוצגו כביכול כשאלה, טומנים בחובם רמיזה כי כ"ץ מנהלת עסקים באופן לא כשר או בניגוד עניינים לתפקיד בעלה - דבריך חסרי כל בסיס אין בהם שמץ אמת והם מהווים דיבה מהסוג החמור ביותר. הם טומנים בחובם פגיעה אנושה בשם הטוב, בכבודם וביושרתם של בני הזוג כ"ץ".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אדלשטיין: "התנהלות הדיונים בוועדת הקורונה – תביא אותנו לסגר"

פרופסור גבי ברבש נבחר לכהן כפרויקטור של הקורונה

הממשלה תגביל פעילות המסעדות: תאשר הצו תוך עקיפת ועדת הקורונה

מיקי זוהר
מיקי זוהר | צילום: חדשות 13

כמו כן, עורכי הדין טענו כי דבריו הנלוזים של זוהר "זכו לתהודה תקשורתית רבה וטומנים נזקים כבדים". לכן, יו"ר הקואליציה נדרש לחזור בו מהדברים ולהתנצל תוך 48 שעות, כשהכול "בנוסח ובהבלטה ציבורית ההולמים את הפרסום הפוגעני".

כאמור, אתמול נרשם עימות חריף בין זוהר לכ"ץ בדיון בוועדת הכספים בנוגע לאולמות אירועים. כ"ץ הטיח בזוהר כי "באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות".

שר האוצר ישראל כ''ץ בוועדת הכספים
שר האוצר ישראל כ''ץ בוועדת הכספים | צילום: ערוץ הכנסת

"זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים. לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה - שקרוי יו"ר קואליציה", המשיך כ"ץ. בתגובה, אמר זוהר כי "שר האוצר מנותק מהעם, שלא נדבר על העסקים של אשתו - צריך לשקול את המשך כהונתו, שמהווה סכנה לליכוד".

בהמשך, כתב כ"ץ בחשבון הטוויטר שלו כי "ח"כ זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. 'הניתוק' היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים". גם השרה גילה גמליאל תקפה את זוהר על התנהלותו.

העימות הנוכחי מגיע לאחר עימות נוסף שהתגלע בין השניים בפגישת העצמאים אתמול בנוכחות ראש הממשלה. לפני תחילת הישיבה, מיקי זוהר ציין כי "צריך לבוא לקראת בעלי האולמות, לשנות את הנוסחה בתוכנית הסיוע שנוגעת להם". כץ תקף אותו בתגובה ואמר: "מה אתה עושה כאן? בתור מה באת לישיבה הזאת?". ראש הממשלה התייחס ואמר: "מיקי תירגע, חשבתי שאתה מגיע לישיבה איתי", וזוהר בתגובה יצא מהישיבה בזעם ואמר: "נתראה מחר בכנסת".