דרעי: בנט הציע לי להיות רה"מ במקום נתניהו, לא לקחתי ברצינות

בריאיון לחדשות 13, יו"ר ש"ס התייחס להתנהלותו בדיון במליאה וטען כי "התפרצתי בגלל השקר של בנט שלא היה ניתן להקים ממשלת ימין". על הפגישה עם בנט: "ניסיון נוסף לכדרר אותי ואת נתניהו"

זמן צפייה: 08:19

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התייחס הערב (שלישי) בריאיון לחדשות 13 להתנהלותו אמש בדיון 40 חתימות במליאה ואמר כי "אני לא זוכר את עצמי מתפרץ כך. אני אף פעם לא תוקף אישית, אבל אחרי עוד שקר מצד ראש הממשלה שאי אפשר היה להקים ממשלת ימין, ואחרי שהוא רימה אותנו ואת הבוחרים - בזמן שהוא כבר היה סגור על תפקיד ראש הממשלה בממשלת שמאל".

כשנשאל יו"ר ש"ס על הצעתו של ראש הממשלה בנט שהוא יהפוך לראש הממשלה על מנת להקים ממשלת ימין, ענה: "זו היה סתם ובצחוק, אני חשבתי שהוא מחמיא לי, אבל זה שטויות - זה חלק מהסיפור. לא לקחתי את זה ברצינות". עוד הוסיף לתקוף דרעי: "זה היה ניסיון לכדרר אותי ואת נתניהו. בנט כבר היה סגור עוד לפני הבחירות עם ליברמן ולפיד על הממשלה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט: "סיפקנו ראיות קשיחות שאיראן אחראית לתקיפת הספינה"

בנו של זדורוב: "פעם ראשונה שהוא בא אלינו ולא אני אליו"

שריפה משתוללת סמוך לשורש: קו בתים ראשון פונה – תיעוד

כשנשאל דרעי בנוגע לפגישה שקיים עם ראש הממשלה נפתלי בנט, השיב: "הפגישה הזו היא חלק מתרגילי נוכלות ילדותיים. בפגישה שהתקיימה לפני שלושה חודשים, בנט ניסה לשכנע אותי שאי אפשר להקים ממשלת ימין. יש לי נדר לא לספר דברים שהיו בפגישות אישיות". לאחר מכן הוסיף דרעי: "בנט רצה כל כך להיות ראש ממשלה, עד כדי שתיאר לי בעיניים בורקות את הנאום שיישא באו"ם - הוא הוליך אותנו שולל כל יום".

לגבי אישור התקציב מוקדם יותר השבוע על ידי הממשלה הנוכחית, טען דרעי כי "לצערי הרב התקציב יעבור בסיכוי גבוה, כאשר רוב חברי הכנסת הם על תקן החוק הנורווגי והם יודעים שאם התקציב לא יעבור אז יפסיקו להיות חברי כנסת וילכו הביתה. עם זאת, אני לא מתייאש, ואני מקווה שתקציב הגזירות שפוגע בשכבות החלשות לא יעבור".