סילמן על האירועים סביבה: "קרו מקרים רבים, השיח צריך להשתנות"

חברת הכנסת מימנה התייחסה בפתח ישיבת ועדת הבריאות בנושא מתקפות הסייבר על בתיה"ח לאיומים עליה ואמרה כי "מאז שהחלטנו להקים את הממשלה אני מותקפת - חשבו שיוכלו לשבור אותנו"

זמן צפייה: 01:23

חברת הכנסת עידית סילמן התייחסה היום בפתח ישיבת ועדת הבריאות בנושא מתקפות הסייבר על בתי החולים לאירועים סביבה ואמרה כי "קרו מקרים רבים, על חלקם דיווחנו, על אחרים לא. השיח צריך להשתנות". בתוך כך, פנייתה הרשמית של סילמן לקצין הכנסת מאמש תועבר היום על ידי סגן קצין הכנסת להמשך בירור ובדיקה במשטרת ישראל.

עוד הוסיפה לומר יו"ר הקואליציה סילמן בדיון: "מאז שהחלטנו להקים את הממשלה הנוכחית אני מותקפת, גם כיו"ר הקואליציה, ובאמת חשבו שיוכלו לשבור אותנו בצורה כזאת או אחרת".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אחרי 20 חודשים בהם הייתה סגורה: ארה"ב פותחת את שעריה לתיירים

ועידת האקלים בגלאזגו: 503 לוביסטים של חברות הנפט נרשמו בכנס

דוגמנית מוכרת טענה: משה חוגג ניסה לכפות את עצמו עליי

חברת הכנסת עידית סילמן
חברת הכנסת עידית סילמן | צילום: ערוץ הכנסת

כזכור, סילמן העבירה אמש פנייה רשמית לקצין הכנסת ובה טענות על איומים אשר הופנו כלפיה באירועים שארעו בחודשים ספטמבר ואוקטובר, נוסף לצילומי מסך של מסרונים שנשלחו אליה מהתקופה האחרונה.

מוקדם יום אתמול הגיבה סילמן הגיבה בפוסט בפייסבוק לספקות שעלו באשר לטענתה על כך שהותקפה על ידי עובר אורח בתחנת דלק לפני שלושה שבועות. "התבלבלתם, לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 7/24", כתבה סילמן אחרי שהגישה תלונה על המקרה לקצין הכנסת.

בתוך כך, בישיבת ועדת הבריאות בנושא איום הסייבר על מערכת הבריאות. מנהל טכנולוגיות ראשי במשרד הבריאות, ראובן אליהו, אמר: "מדובר במעין מלחמת עולם שלישית. אנחנו נתקלים במעל 100 אלף התקפות סייבר בחודש על ארגוני הבריאות ועוצרים אותן. חלקן פשוטות וחלקן מתוחכמות יותר".