שיעור הצבעה גבוה בהסתדרות

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן וח"כ שלי יחימוביץ' הגיעו הבוקר לקלפיות כדי לממש את זכות ההצבעה שלהם. עד לשעה 20:00 הגיעו יותר מ-200 אלף בעלי זכות הצבעה

שלי יחימוביץ' ואבי ניסנקורן. ניסנקורן ויחימוביץ'
שלי יחימוביץ' ואבי ניסנקורן. ניסנקורן ויחימוביץ' | צילום: פלאש 90, מרים אלסטר, אורי לנז

אחרי מרוץ רווי יצרים שכלל התכתשויות רבות, הבוקר (שלישי) נפתחו ברחבי הארץ הבחירות למוסדות ההסתדרות ולעומד בראשה. נכון לשעה 20:00 עמד אחוז ההצבעה על 43.35% מבעלי זכות הבחירה בארגון. במהלך היום התייצבו בקלפיות המועמדים - יו"ר ההסתדרות המכהן אבי ניסנקורן ויריבתו ח"כ שלי יחימוביץ', וקראו לבעלי זכות ההצבעה להגיע לקלפיות.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

מאז שעות הבוקר, הצביעו למוסדות הארגון 231,700 מצביעים. מדובר ועדת הבחירות של ההסתדרות נמסר כי מדובר בעלייה בהשוואה לפרק הזמן הדומה אשתקד, אז הצביעו כ- 38.22%, שהם כ-192,336 מצביעים.

במהלך היום הגיע יושב הראש המכהן אבי ניסנקורן עם פעיליו לקלפי כדי להצביע בבחירות. גם יריבתו יחימוביץ' הגיעה לבית ההסתדרות כדי להצביע, וקראה לממש את זכות ההצבעה. "אני קוראת לממש את הזכות הכל כך חשובה הזו", אמרה. "אלו הבחירות השניות בחשיבותן אחרי הבחירות לכנסת ובעצם הן משפיעות באופן ישיר הרבה יותר על חייהם של האזרחים, ועל הזכות להתפרנס בכבוד".

יחימוביץ' הוסיפה: "באתי להצביע בבית ההסתדרות ובוודאי שזה סימבולי. אני מקווה ומאחלת שמחר אני אהיה יו"ר ההסתדרות ואנהיג את העובדים לקראת היום שבו הם ירגישו רצויים ומקובלים; שבו דמי החבר שהם משלמים מדי חודש ישמשו אותם ויחזרו אליהם ולא כדי לרפד מנגנון צר של עסקנים".