חיכוך בימינה: ח"כ פינטו רוצה את ועדת הבריאות - שקד מעדיפה להשאיר את סילמן

כמה ימים לקראת חזרת הכנסת מהפגרה, במפלגת ימינה עוד לא הוחלט מה יעשו בנוגע לראשות ועדת הבריאות במקומה של סילמן. ח"כ פינטו מעוניינת בראשות הוועדה, אך לדעת שקד ניתן יהיה להחזיק את סילמן לצדם בעזרת התפקיד

זמן צפייה: 02:31

לקראת חזרת הכנסת מהפגרה ביום ראשון הקרוב, במפלגת ימינה נוצרו חיכוכים סביב ראשות ועדת הבריאות - כך פורסם היום (שישי) בחדשות 13. יו"ר ועדת הבריאות הנוכחית היא עידית סילמן שהודיעה על פרישתה מהקואליציה לפני כחודש.

ח"כ שירלי פינטו מימינה מעוניינת בתפקיד יו"ר הוועדה, אמרה למקרוביה כי מי שמונעת את העברת ראשות הוועדה אליה כפי שהיא דורשת מבנט - היא איילת שקד. זאת, כדי לשמור על ערוץ פתוח עם סילמן לצורך האינטרסים הפוליטיים שלה.

לכך מתווספת העובדה שגם ח"כ פינטו נפגשה לאחרונה עם נציגי הליכוד. היא אמנם עדכנה את בנט לאחר מכן ואינה משדרת שהיא רוצה כרגע לנהל איתם מגעים, אבל כן שצריך להתייחס גם אליה כלא מובנת מאליה ושהיא מצפה שיענו לדרישה שלה לקבל את הוועדה.

כמו כן, גורמים אחרים בקואליציה אמרו לחדשות 13 שזה דווקא אינטרס של הקואליציה, ולא של שקד, להשאיר פתח לשיתופי פעולה עם סילמן בהצבעות ואם תיקלח ממנה הוועדה היא עלולה לסגור את הדלת לכך - לכן אין מה למהר עם מהלך כזה.