שנים לרצח רבין: צעירי העבודה בקמפיין חדש ומפתיע

דווקא ביום הזיכרון לרצח, צעירי מפלגת העבודה השיקו קליפ קצר ובו מופיעה הסיסמא: "ישראל מחכה לנו" כמחווה לסיסמתו של רבין

כבר לא מחכים לרבין: צעירי מפלגת העבודה השיקו היום (ראשון) קמפיין חדש המתכתב עם הסיסמא המזוהה עם ראש הממשלה המנוח "ישראל מחכה לרבין", אך בשינוי קל. דווקא ביום הזיכרון לרצח, החליטו צעירי העבודה כי הם נחושים להעביר את המסר שהם אינם מעוניינים להתרפק על העבר בלבד אלא לחולל שינוי במציאות. לכן, הם התאספו לאמירה: "ישראל מחכה לנו".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בקליפ של הקמפיין, בבימויו ובהפקתו של אדם דויטש, שהפיק סרטונים לאחיות מלול ולעדי ביטי, ובסיועו של הכוריאוגרף טל הנדלסמן שעבד עם סאבלימינל, נראה תשדיר בחירות ישן של רבין כשלפתע נשמע קול ירייה הקוטע אותו. מיד לאחר מכן נראים צעירי המפלגה רוקדים לצלילי ג'ינגל הבחירות הוותיק אך בעיבוד מודרני. בסופו מופיעה הסיסמא: "ישראל מחכה לנו".

למרות הסקרים הלא מחמיאים והשחיקה במעמדה של המפלגה, דובר צעירי העבודה, אלעד שפינדל, הסביר לחדשות 2 online כי מטרת הסרטון היא "להראות שצריך להדגיש את האידאולוגיה ואת העובדה שיש אלטרנטיבה שלטונית".

יו"ר צעירי העבודה יעל סיני הוסיפה כי הקמפיין מבטא דווקא את הרצון להמשיך את דרכו של רבין: "שלום וביטחון בנשימה אחת, מהפך חברתי ושמירה על הדמוקרטיה". סיני אמרה כי במפלגה מעוניינים "להפוך את זיכרון הרצח למנוע לפעולה ולא רק להדלקת נרות", וכי "השנה בחרנו להפוך את הזיכרון למנוע לפעולה. ראינו את הקהל שהגיע לעצרת בשבוע שעבר, ציבור ענק שמצפה מההנהגה שלו להוביל אג'נדה פוליטית ברורה, ולא רק להתבוסס באבל ולשכוח שאנחנו כאן כדי לחולל שינוי במציאות".